16 February 2011

bosan lagi

sejak dua menjak ni, memang aku gie keje ngan jimmy. ramai yang menegur sebab tinggal sekangkang kera, tapi datang ngan kete.. habis.. nak wat ce mana.. takooot nak melintas.. kalo menggunakan kekdah yang cikgu ajo masa skolah2 dulu nak melintas kat jalan depan tu.. rasanya..sampai pkul 9am masih terpacak kat tepi jalan kalo tak de hamba Allah yang baik hati slowkan kete, moto, lori bas dan len2. biasa tak fobia sangat. tapi sejak kejadian last week, aku jadi lagi takot... biarla dulu.. nanti kalo dah lupa2 sket, aku gie keje jalan kaki suda...

aku bosan aarr sangat2.. teringat nak balik umah jerr.. padahal bukan ada apa2 pun kat umah. kak norma plak gie sarawak. jumaat malam baru dia balik.. tapi, siyesly.. bosan.. sangat2 membosankan.

balik keje petang tadi aku petik beberapa biji buah ni.. sedang kembang setaman..
dicicah dgn kicap
malam ni, tak ramai yang turun men badminton. ada la beberapa kerat jer...

balik tu, memang lapo sgt. tapi malas nak singgah mana2 untuk tapau. so, balik umah, sebelum mandi manda, aku potong 2 biji kentang dan daging kisar, masuk dalam oven. then aku lepak2.

lepas jerr mandi, aku gie nengok apa yang dah jadi dalam oven.. dah masak lembut gebu kentang ni.. kentang jenis ni.. memang cepat gebu. aku gaul semua dengan mayo + carrot & daun saleri. nyum nyum nyum..

alhamdulillah..

dah kenyang.. jom tido..



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment