21 February 2011

spital.. i'm coming

malam ni aku gie klinik. sebab puas enche affa membebel suruh gie klinik. lagi pun pening2 sejak semalam lom hilang. sebabnya.. semalam aku terjatuh. tah ce mana tah jatuh cam nangka busuk.. jatuh dari atas kusi. tak tinggi. tapi kepala yang terhantuk kuat pada lantai.. memang sakit sangat2. tido pun mengiring jerr sebab sakit.

kat opis rasa berdenyut dari pagi hingga ke petang. mulanya nak gie klinik sebelah pagi tu.. tapi malas. sebabnya aku nak siapkan report. malam, baru le aku gie jumpe doktor zul. kena bebel dengan doktor sebab datang lambat jumpe dia. dia terus jerr wat surat suruh g wat follow up kat spital.

sampai jerr ampang puteri.. kena inject 1 das kat montot. esok jerr la masuk spital.. tak yah la menginap awal2 kat situ.. esok2 la sambut birthday kat spital. rosak plan aku untuk esok.. hisshh.. tapi.. tu namanya takdir. aku hanya merancang. Allah swt yang menentukan segalanya. tengkiu yerr enche affa sebab temankan aku kat klinik & spital malam ni.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment