07 March 2011

kebuluran

hari ni aku bz tuuuuuu... lama dah tak merasa bz macam nih.. best2.. baru la semangat sket nak wat mende... hahhaha.. cam poyo plak

aku jmpe jeri tadi.. emm mula2 aku kenal dia kat rs, then dia masuk farnell, hari ni plak brady.. adooiii mamat ni.. dah 3 tempat keje dah dia.. aku ni.. kat ste jerrr... aaiisseeyy...

ujan lebat weeiii.... mujur la aku bawa jimmy... tak de la kuyup walau berpayung. lagipun lama dah aku tak demam ni.. bukan nak minta supaya demam.. cuma beringat jerrr...

aku kebuluran. mulanya nak wat milo utk bfast. tapi akak2 kat pantry cakap.. jgn minum air.. bau klorin sangat2 kuat. rasa air pun len macam... wat air milo rasa payau2 jerr.. so, rancangan aku utk bfast terbantut terus... simpan hingga tengahari... then simpan le sampai ke petang.. mahunya tak kebulur... kan kan kan..

yang ada kat umah ni.. paling cepat adalah masak megi.. tapi.. malas le makan megi.. tak best. mujur ada nasi sejuk. maka hasilnya....

peerrgghh... nasi goreng udang.

kebetulan ada banyak udang.. semalam jj wat sale.. udang yang harga 20 henget dia jual 11 henget.. memang le memborong udang.. that why la.. ada manyakkk udang.. tapi semalam memang murah2 hasil2 laut kat jj. dia wat sale.. orang pun ramai gak memborong.. tapi kat tempat barang basah jerr la..

udang keliling pinggang tu... jangan jeles yerrrrrrrrr
di sebabkan nasi goreng aku ni.. bukannya kukuh sangat.. kejap jerr runtuh... eerr...

kalo runtuh kota melaka
papan di jawa hamba dirikan
kalau sudah bagai di kata... (lapo)
jom le makan

weeeiii... tak kose aku nak layan sumer2 ni.. cover balik makan untuk bfast, lunch & terus dinner.. bukan selalu dapat pakage cam nih

sekarang ni.. ramai yang sibok2 beli emas.. che norma dok citer staf2 diorang skrang ni ramai yang dok beli emas. beli le jongkong ke.. beli syiling ke.. tak kurang jugak yang beli rantai ke.. gelang ke.. dan segala macam jenis le.. sumernya berasaskan emas.. sebab wat masa sekarang ni.. belaburan emas.. bebaloi... kalo ada uwang nya dong sumernya.. bisa diatur.. kalo uwangnya enggak ada.. stop dreaming siihh..
http://pecunix.com/money.refined...gld.rates

eerr... che norma ajak g setiawangsa plak.. daaaaaa



....from kekwa22 with love....

2 comments:

  1. salam...wah cik norma ajak gi setiawangsa nak borong ketul emas ke....he he...kirim salam kat dia....alang alang dah pi suruh borong banyak banyak sikit...boleh sedekah dkt kengkawan ni....

    ReplyDelete
  2. salam di jawab

    alamak.. kak eni...
    kak norma ajak pi beli ayaq jerr... kat setiawangsa tu..

    memang banyak kami borong..
    2 bakul... tapiiii 2 bakul ayaq

    ce mana ni kak eni, mula2 suruh borong banyak.. lepas tu.. kata sikit plak.. last che norma kata.. kensellllllllll

    ReplyDelete