06 March 2011

adik masuk spital lagi

hari ni.. memang berchenta jerr nak gie tasik.. rasa tired.. pada hal semalam dok kat umah jer.. nama jerr dok umah.. tapi sehari suntuk tak henti2 wat keje... banyak sangat2.. angah pun datang join. tapi dia standard baca novel jerr..

tengah hari ni aku masak sup daging jerr
masa makan.. sure ada sesi borak2 kan... standard la kalo dah makan berdua.. tapi pernah gak makan berdua macam makan sorang.. bukan tak biasa... kan kan kan

err.. sedih aarrr...

oooo gitu kekdahnya... aku tahu sebab & munasababnya.. aku faham sangat2 tapi still rasa sedih.. aku pun tak paham kenapa.. tak sepatutnya rasa sedih.. tapi.. nak wat ce mana dah tak dapat nak tahan2 rasa tu... sedih weeiii... then mahmood lari.

ni plak... carrot cake.. kan ke aku ngidam hari tu.. so menyampaikan hasrat di hati le ni... kebetulan pulak mak & adik beradik enche affa datang kl... so.. memang menjadi santapan la..

aku letak cream cheese, ikut suka aku jerrr. sebabnya ada banyak lebih.. that why la...
deco wat sekaler jer.. malas nak letak kaler2 kat cream cheese ni... memang best.. resepi.. macam yang sebelum2 ni gak.. tengok kat sini cuma kali ni tak letak nanas.. malas dah nak pi cari... hasilnya cukup marbeles..

kira ni 1st time wat carrot cake untuk armand.. memang berbaloi.. memang best nengok dia makan...

malam ni, aku mendapat pesanan dari enche affa.. esok2 jangan masak.. just hidangkan buah2an je... errmmm memang aku take note. tulis beso2 & wat reminder kat henpon setiap hari.. memang best... lepas ni kalo hari2 kena makan apple ijo.. jangan mengeluh yerr.... hehhe.. senangnya dalam hati... lallala... aku memang suke... jangan muke jadi ijo sudah.. bila nengok apple ijo hari2..

sebabnya.. tengok le enche affa skrang.. dah makin comel.. pipinya dah naik.. cam letak baking powder jer... naik toing toing toing... hehehhe. sejak dua menjak di.. dia memang berselera. biasa la.. hati senang.. walau selalu bz macam gayanya.. nak jadi menteri.... enche affa yang aku kenal.. memang cerewet bab2 makan... memang le dia makan jerr.. apa yang ada.. tapi kalo sekali dia komen.. haaa hambik kau.. rasalah kena lazer... zzrreeettt zzzrreett... (bunyik lazer macam citer hantu mak lampir.. )

tengkiu yerr enche affa.. air ni memang sedap..
1st time nih.. sedapppppp bukan nak pun.. cuma menegur sebab tak pernah jumpe yang hat lagu ni... tapi tetiba dok ada depan mata.. memang best..

masa melepak kat lebri.. jumpe sebijik buku... santai jerr penulisnya menulis...
aku rasa kali ni.. memang last... cukup setakat ni. aku tak benci & aku sikit pun tak menyampah. cuma aku kureng senang dengan sikap tu.. weeiii... tak hingin pun.... cukup setakat ni. for next time, no no no.. before, aku rasa.. tak salah pun kalo aku nak bebaik.. tak rugi apa2. tu dulu la... tapi sampai ke saat ni.. aku rasa rugi plak.. rugi sebab wat serabut kepala aku jerr... so, boleh blahhh....

malam ni adik masuk spital lagi... eerrmm :( tapi abang lim pesan jangan bagi tahu mak.. sebab mak ada kat umah pah sekarang ni.. nanti mak riso terlebih plak..



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment