05 May 2011

update checklist persiapan majlis perkahwinan

hari ni, jenjalan ke MetalTech Exibition kat PWTC bersama2 dengan ita dan emran.

hari ni ada orang cakap.. 'asyik penat jerr...' aargghh.. menci betul.. dah memang penat, nak wat ce mana... biarrr aarrrr

Jom update checklist persiapan majlis perkahwinan aku.. yang tinggal lagi 2 week jerr lebih kurang..
1. baju nikah dah siap
2. door gift belum pack
3. hantaran belum siap
4. belum remind tok kadi. sat gie kalo dia lupa, tak ke haru
5. kemas barang belum siap
6. kad belum abis di edarkan
7. packing pakaian nak balik kg belum siap
8. bilik belum kemas
9. barang2 dapo belum habis di kumpul.
10. lori nak pindah belum confirm
11. kete belum servis
12. fotografi service kat sini : http://pakejkahwinmurah.blogspot.com/2012/02/pakej-fotografi.html

tatau aarr bila nak settle.

bila tah nak siapkan semua ni.. yang aku tahu.. untuk kemas sesemua ni.. sangat meletihkan..

hari ni, pokok munge ros yang enche affa bagi, time2 nak ngorat aku dulu tu... hehhehe... berbunge lagi. kalo tak salah aku, munge yang ke 5 sepanjang dia kasi kat aku.. walau pun cinonet.. bajet esok kembang beso, tapi semangat berbunga tu.. sangat2 mengkagumkan.

masa kat kg ari tu.. dok diskas pasal hidangan pengantin sape nak masak.. tah aarr... aku pun tataw nak assign sape. angah memang le harus dah.. tapi kalo dia sorang nak masak semua.. mana nak sempat. last2 mak bagi idea. suruh aku masak semua sos2 atau sediakan perencah bahan malam sebelum kenduri dan bekukan. esok pagi just tambah bahan2 basah jerr... mau aku pengsan kalo cam tu. mana larat aarrr... esok2 gempar plak penduduk kampung bahawa pengantin pengsan sebab terlalu penat.. isshh tak syior teman. mak bg idea tu sebab dia tak tahu sape yang boleh masak untuk hidangan pengantin. pengantin bukan nak makan sangat pun.. untuk meraikan rombongan keluarga enche affa. apa yerr menu yang bakal di hidangkan... aarraagghh belum di fikirkan lagi...

aargghhh mata pun dah ngantok.. jom la tido..



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment