19 October 2012

Coklat oh coklat

hari ni... aku gie bakery.. lama giler tak gie. gie sensorang. alangkah tak best nyer... kalo dulu, gie sesama ngan ita.. huhuu tak best langsung.

 jom jom nengok apa yang aku borong ka. ni.. acuan lompang. errmmm kalo dulu2 dengan kaca.. tapi skrang dah improve, plastic nyer version. tak pecah dan senang di simpan. yang penting tak berat. yang ni.. aku berangan nak wat apam dot dot. kan senang kalo ada mangkuk ni.. susun jerr... banyak boleh masuk dalam pengukus...
yang ni plak.. paper cup. kan nak wat apam dot dot.. tu yang kena beli paper cup ni. stok kat umah dah abis.. kaler merah, comet sket..
yang ni, aku beli mint essence.
Ni plak.. almond.. beli yang ni.. senang sikit.. tak payah nak cincang2 dah...
ni plak white choc... aku aa misi hujung minggu ni...
ni plak compound choc. beli 1kg tuuuuuuuu
ni, kalo tak taw.. adalah bekas2 plastic... senang nak storage.
ni plak acuan nyerrrrrrrrr...
nak tengok aku wat project apa... tunggu this weekend...

 
 ....from kekwa22 with love....
 “Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment