07 June 2008

aarrggghhh

today... i really dun know what to do.quite borink, sad, confuse n 1001 i feeling.. but semuanyanya bad feeling.. why am i like this? why why why.. i dun really understand.. but i really miss someone.

aku tak bleh jadi cam ni... blurr tak tahu nak wat per.. jiwa tak tenteram... nak wat apa pun rasa tak de semangat malam ni kat kelas new lecturer hope aku bleh catch up apa yang lecturer ajar...
sometimes aku rasa nak lari jer.. dari semua ni tapi how to.. kalo lari bleh selesai sesemua ni tak perr aaarr juge.. but i always feel weird.

aaarrrhhhggg
Ya Allah tolonglah hambamu ni.. YA Allah kuatkanlah iman aku.. kuatlah n tabahkanlah hatiku menempuh segala dan semuanya

kadang2 aku rasa aku kuat nak laluinya tapi kadang2 rasa tak terdaya nak laluinya lagi...

No comments:

Post a Comment