24 June 2008

Gugurnya Bunga cinta - Laksamana

semalam dengar lagu ni masa balik dari gym, rasa yang bermacam2 rasa... susah nak di gambarkan.. sebab dila dengar lagu ni... teringat kat dia n teringat kat dr.. tah tak tahu ce mana nak describe perasaan tu.. sampai kat opis pagi tadi pun, masih terngiang2 lagi lagu ni... ada rasa sedih dan ada rasa suka.. tak tahu ce mana.. aarrgghhh tapi teringat jerk at dr.. kenapa dengan aku ni, dah tak betul apa.. aaahh memang la tak betul.. hahhahahaa

memang aaarr aku merindui dia.. tapi untuk apa? Aku sendiri kalau boleh sedikit pun tak nak ingat kat dia.. tapi bila kenangan tu datang, aku tewas juga..

Gugurnya Bunga cinta - Laksamana


Izinkan aku sayang
Menyentuh perasaanmu
Biar gelora cinta semalam
Izinkan aku sayang
Merinduimu selalu
Biar bergetar nalurimu

Walau berkali kau membenci
Cintaku takkan hilang
Himpunkan semua kemaafan
Dengarkan oh! rintihan

Andainya kau pergi
Gugurlah bunga cinta
Terpadam mentari
Yang menyinar oh

Pulanglah oh! sayang
Kau ku nanti penuh pasti
Rintihan kecundang
Untukmu oh! sayang...

kenapa aku kena lalui semua ni.. kadang2 aku rasa tak adil.. tapi aku pasrah... namun terlalu sukar untuk aku buangkan ingatan ku padanya... memang payah.. entah la... dah banyak yang dia lakukan padaku namun kenangan itu terlalu sukar untuk di buang... tapi aku pelik sebab lagu ni untuk sapa sebenarnya,,, liriknya cam untuk dia.. tapi masa nyanyi lagu ni teringat kat dr.. aarrgghh kenapa ni...

apa la nak jadi ngan aku ni.. lagi 2 minggu jerr lagi final exam... takot oooo tapi buku lum buke... ce mana nak study kalo tempat tak selesa, fikiran tah kemana2 melayang... perasaan tak stabil.. tak tahu kat sapa yang aku bleh luahkan agar apa yang terbeban di bahuku ni dapat di redakan.. segalanga cukup menekan di jiwa... Ya Allah, bantulah hamba Mu yang lemah ini....



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment