15 June 2008

Pening aarr

Salam..

today, tak berapa sihat.. sakit kepala n selsema dari pagi sampai ke malam ni... berat jee kepala.. kalo tak sihat, mood pun tak berapa ok.. ingatkan kelas lewat hari ni.. rupa-rupanya awal la pulak.. mujur tergerak hati nak datang kelas awal... hopefully esok dah baik selsema ni.. kalo tak teruk aarr pening...

Senin ni nak gi interview.. lamanya tak g interniew.. 9 tahun... hopefully aku dapat jawatan ni.. YA Allah murahkanlah rezeki aku... Ya Allah bantulah hambaMu ini.. HAmba yang seringkali mengharap pertolongan dari Mu.. Ya Allah perkenankanlah doaku.. Ya Allah, aku harap agar permohonan ni diterima... YA Allah, permudahkanlah...

pesal aku rasa letih sangat ari ni... tah la... penat sangat kot... kurang tido n kurang rest.. kepala plak pk yang bukan2 macam2 yang di pk kan... tak tahu sampai bila..

tadi aku dah pk.. tapi tak tahu la.. boleh buat ke tak... tapi aku akan cuba buat... Ya Allah bantulah hambaMu ini.. susah aarr... nak wat tapi aku teruskan jua... sebab aku memang takleh teruskan dengan sesemua ni... aku sedar ada perasaan sayang dalam diri.. tapi aku tak boleh teruskan... sama ada dr atau wan.. aku tak boleh teruskan walaupun as fren.. susahnya aku juge.. orang bleh tuduh aku macam2. aku gak yang sakit hati... memang aku gembira n terhibur dengan mereka berdua.. tapi aku tahu.. tak boleh selamanya cam ni...

aaarrgghh semuanya menyemakkan fikiran aku jerr.. dengan sesemua ni... malas aarrr aku.. nanti tak ada penyakit, cari penyakit.. bila dapat penyakit, susah la pulak akau nak handle...

YA Allah hanya engkau sahaja yang maha mengetahui...


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment