22 June 2008

story for the 22 jun 08

today quite sleepy.. kat kelas boleh tido.. hahhaha.. bukan aku sorang jer tido... yati n fiza pun tido gak... hahahaha... penat study nak test... kesian dr zainal mengajar.. dia mengajar bersungguh2 tapi aku ni yang tak paham2.. ala.. bukan aku jer yang paham.. org lain pun sama tapi malas nak ngaku.. cuma aku jerr yang jujur bg tahu aku tak paham... buktinya bila aku tanya mmat belakang tu dia paham tak.. dia kata.. wat2 paham jer la... ha,,, kan tak jujur tu..

dr zainal pun terangkan semula.. aku pun tak paham lagi.. last2 aku kesian dia nak terangkan kat aku... so ngaku jer la paham.. bukan tak jujur dalam kes kedua ni, .. tapi kesian pulak kat dr zainal.. last2 dia kata, saya faham apa yang awak tak faham... hahahahahahah... tapi memang susah bab tu.. lagi 2 minggu final exam.. mulai esok lena la start study jangan main2.. malam ni time lepak2... hahahaha

mujur test aku dapat jawab.. hopefully dapat full marks. tu target aku... minta2 la.. sebab semua soalan boleh jawab n gerenti betul...tak de la teruk sangat masa finl nanti.. sebab soklan final susah oooooo

abis klas kul 4.30pm.. trus balik umah n lepask2 jer boring tahap dewa.. tak de sapa nak cakap internet plak tak de.. so.. layan movie.. tu pun rasa boring.. pastu g masjid solat maghrib pastu ada kuliah.. lepas isya baru balik... lapo aaarrr... trus beli makanan.. balik umah ada line tenat.. yahoooo.. tak de la boring lagi..

jom makan...


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment