09 August 2008

Merah Mesti Menang



salam...
wah... dah lama betul tak jengok blog... wawawawa rindunya.. tapi hari ni ada 30 minit sebelum solat maghrib, so, boleh la tulis someting...

banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku.. kalo nak citer.. tak sempat aarr nak taip..

tapi hari ni family day opis aku.. wah aku hepi tahap dewa.. terbang semua masalah aku... hehheheh seronok betul.. walau umah merah dapat no3 jerrr... heheheh

puas betul aku berenang.. hehe maklum la lama tak berenang.. sesekali dapat... fuhh tak ingat apa dah... hehhehe sampai sun burn kulit.. tapi tak per aarr nanti hilang aaarr tu...

malam ni ada kelas.. esok ada test, hope aku tak tido malam ni.. kena study aarr malam ni.. badan letih gila. assigmnt pun lum wat lagi ni... susah betul.. tapi aku akan siapkan dalam next week. tak de kelas.. cuti konvo...

k la.. aku tak leh tulis lama ni.. nak g solat..
daaa


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment