07 January 2009

lesu

hari ni biasa la keje banyak gak sebab semalam tak dtng keje... hehehh banyak la gak yang kena wat... tapi at least semua yang di tugaskan dapat dijalankan dengan sempurna.

tapi tak tau sebab apa dua tiga menjak ni badan jadi lesu jerr.. may be tak cukup tido la nih... tak pee malam ni tido awal....

tengah hari ni dapat 1 panggilan cakap nak tengok umah mantin tu... mmm hopefully orang tu jadi la ank beli umah 359 desa pinggiran beringin. YA Allah bukanlah pintu hati orang yang nak tgok umah tu supaya dia setuju beli umah 359 desa pinggiran beringin..

kalo nak cakap sayang umah tu.. memang la... tapi nak wat ce mana dah di takdirkan jadi cam ni.. patut la masa nak pindah kl ari tu aku beria2 menangis... may be sebab aku dapat rasakan yang aku tak leh lagi menetap kat umah tu... tapi kalo umah tu di biarkan.. lagi sayang... aku berharap sangat yang orang tu sudi nak beli..

malam ni aku tido awal. 8.15 dah tido dah.. ni baru bangun untuk solat isya.. sat gi nak tido semula... makan ubat ni.. nanti trus jerr ngantuk.. sementara nak ngantok ni.. layan blog la dulu...


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment