29 January 2009

Terkilan

kenapa errkk aku rasa terkilan sangat2.. tah la.. mujur Allah cepat tunjukkan kat aku.. Alhamdulillah syukur pada Allah. dah kantoi.. aku tak suka orang yang menipu then kantoi ngan aku plak tu.. tapi dia tak pernah mengakui atau menafikan. tah ce mana aku boleh tahu... kuasa Allah yang maha kuasa. sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua. Tah la aku tak tau apa perasaan aku.. nak kata aku marah, tak juga sebab dia tak pernah mengakuinya... nak kata aku happy.. lagi la tak sebab.. kenyataan ni la yang aku tak nak.. tapi nak wat ce mana.. dah takdir, so kena redha. tak sangka la pulak.. Mujur Allah beri petunjuk di awal2 lagi...

cuma rasa terkilan... tapi nak wat ce mana.. perkara dah lepas

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment