03 June 2009

bosan aarr

wah bosannya.. tak tahu nak wat mende... live aku rasakan tak meriah langsung.. bangun pagi pukul 6am. gie keje kul 8.15am. pukul 6pm atau 7pm aku balik keje. then lepak kat umah.. esoknya cam tu jugak.. sampai la hari jumaat. sabtu & ahad berlainan skit aktiviti sebab kena gie kelas.

selalunya balik keje sampai jerr kat umah.. aku mula la rasa kekosongan. tak ada mende. kalau dulu aku rajin masak tapi sejak dapat sms dari dia, sampai la hari ni aku tak masak. ogie pun dah complain. tah la.. aku tak de mood nak masak. padahal aku memang suke masak. jarang dah kami dinner bertiga. entah lah sejak peristiwa tu rasa kosong.. balik umah aku tak tau nak buat apa. nak surfing internet.. errmm nak cari apa.. nak membaca artikel atau apa2 bahan media.. kat laman web, aku malas la plak nak explore. bukan malas apa tapi jiwa tu tak tenteram. jiwa kacau. tak ada semangat nak wat apa pun. nak tengok movie, ada banyak lagi yang aku belum tengok, tapi aku tak semangat tak de hati nak tengok sesemua tu.. aaarrgghh kenapa degn aku nih...

malam ni sepatutnya pi main badminton. tapi aku tak sihat lagi. batuk masih lagi berleluasa.. tu yang malas nak pi main badminton tu.. nanti jadi lagi teruk pulak. so aku pun melepak jerr kat umah.

aku ada assgmnt, tapi malas nak buat lagi. esok la baru aku finalize. bahan semua dah ada. group member aku memang la hampeh. langsung tak tanya pun nak kena buat apa. tapi kata dah berhenti keje.. sure ada banyak masa. tapi aku malas tanya sebab banyak alasan dia nanti. aku sampai dah muak dengan alasan2 yang di beri.

nak tido? ermm kalau aku tido time ni, sure pukul 3 pagi baru aku bangun.. so, time tu nak wat mende.. so.. dalam pukul 10.30 nanti aku tido la.. tapi aku dah makan ubat tido. terukkan? nak wat ce mana, aku terpaksa sebab kalau tak tido lagi la kepala ni memikirkan yang tah apa2.. bila tido.. tak de la pk. tu semua guna minda separuh sedar. entah la.. sampai bila nak macam ni aku pun tak tau..hanya Allah yang maha mengetahui segalanya.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment