03 October 2009

apa hal nih

hari ni aku gie opis sejam jerr sebelah pagi, then aku balik umah.. then balik umah lepak2 sambil kemas2 apa yang patut. petang tu aku gie umah faz. jumpa le kengkawan lama.. the persona club. ramai gak le yang aku tak kenal.. hehehe maklumlah aku kan dah tak join. then petang tu dalam 6.30pm aku gie opis.

huh scary betul bila aku dengar budak2 bermain bergelak ketawa kat area radio CNR9 assembly. mula aku ingat diaorang pagi tadi pasang movie lupa nak off. aku ok jerr tak de la pk apa pun.. then bila aku teringat ada la staff lain yang dengar suara yang sama.. meremang bulu roma aku. tapi aku still cool malas nak layan sangat rasa takut. dah la aku kena wat keje kat situ... aku pun tak pk la sangat.. tapi iempat tu aku kena lalu beberapa kali untuk wat rain test. then gelak ketawa tu hilang cam tu jerr.. errmm aku tak kacau dia, dia tak kacau aku.. aku wat keje aku, dia wat keje dia.. pukul 8.10pm baru aku keluar dari opis. fuh lega.

malam ni aku layan blues sensorang kat umah. ogie tak balik lagi. kak norma gie open house. so, hingga ke tika ini aku sensorang jerr... aku layan 1 novel. best gak la.. sambil tu kat radio, dj putarkan lagu nih. giler betul bila aku feeling dengar lagu nih. tetiba jerr air mata aku deras mengalir.. tak mampu nak halang2 lagi... weeii aku kan dah janji tak mo sedih2 lagi.. tapi hari ni aku mungkir.. betapa lemahnya aku.. tetiba terimbau kembali sesuatu yang tak mampu untuk aku ceritakan pada sesiapa.. cukuplah hanya Allah swt yang mengetahui segalanya. aku ni kenapa........... aaarrgghhh... aku tahu sebabnya.. tu le detik2 kesedihan dalam hidup aku.. pengalaman tu mengajar aku erti kehidupan.

....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. sbr ek kak ina...tuhan nk uji tu..maybe masa depan yang lagi best..caiyok2

    ReplyDelete