27 October 2009

memang hari ni lebih baik dari semalam..

hari ni memang lebih baik dari semalam.. bz gak kat office.. tapi aku happy.. tak de la cam semalam bosan giler...

sekarang ni.. banyak masa aku gunakan untuk layan citer ni kat my laptop. fuh.. best.. dgn speaker yang aku ada.. tak de la berapa canggih sangat tapi ok la.. sedap sound effect dia... gambar pun clear.. errmm tak rugi aku download. dah masuk ep 4 dah aku layan this drama. jatuh cinta dah dgn legend of the seeker. dengan heroin yang cun, di tambah lagi dengan hero yang handsome.. memang aarr layannnnnnnnn. tak rugi tengok citer nih..ni aku dok tertunggu2 bila le.. nak kuar season 2 plak ni. Merlin dah sampai episode 5 season 2. tapi aku malas tengok lagi. nak tunggu complete dulu season ni.. then baru nak layan.. errmm baru best... kalo tengok episode by episode baik tengok kat tv jerr.. kan kan kan.. siap ada iklan lagi.. hehehehe



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment