19 November 2009

Jauh perjalanan

hari ni aku pi contravest. 9.20am kat STE then sampai melaka dalam pukul 11.30 cam tu.. jammed sikit dari pandan sampailah ke cheras.. then ok la.. dah lama rasanya aku tak bawa kete jejauh ni... last sekali masa balik kg time raya aidilfitri hari tu jerr.. lepas pada tu dah tak lagi.. setengah jam pertama.. tu rasa cam gayat plak.. aku rasa dah laju sangat dah bila meter baru cecah 100km/j.. tu cerita setengah jam pertama..

lepas pada tu.. errmmm cam biasa la.. kadang2 jer.. 120km/j.. tu kadang2 jerr tau.. errmm yang biasanya lebih dari tu.. hehehhehe sebabnya memang PLUS buat lane kanan khas untuk aku jer... hihihhihi. masa pi tu tetiba ada road block, tapi menghala ke KL le.. hehehe selamat aku..

masa balik cam biasa la.. sama jerr.. kadang2 jerr dapat 12okm/j. yang tak kadang2 errmm lebih dari tu la.. hehhehe.. tu pun nak kena bagi tahu ke?


kat melaka, aku pi bagi training ce mana nak pasang audio connector & inspect TRC5100 boards. kira semua boards la. lepas tu aku mendengar sessi luahan staf2 kat sana.. hehehhe.. layan jerr la.. tak rugi pun. uish..

aku bengang gilerr.. dah la letih baru jerr sampai opis, drive sensorang. tak sampai lagi 5 minit aku masuk opis, semua orang serbu aku macam apa jerr... semua nak cerita masalah... tensi betul.. at least bagi la aku tarik nafas dulu.. bagi la aku rest at least 10 minit.. dah la aku drive sensorang.. jejauh plak tu.. agak2 aarrr.. lepas aku bagi ayat laser.. errmm baru.. nak tahu aku cakap apa? "errmm orang lain kalo gie melaka, ada tak yang masuk opis semula?, tak kan?" semua terdiam.. baru padan muke.

aku tau.. tu product aku, then aku tau yang benda tu urgent. aku tau la... tapi bagi la aku rest sat. ni, tak dan dan.
apa2 pun aku lapo, ni dinner aku malam nih. green apple with thousand island.then aku sempat wat chocolate cake. Cake ni aku nak bawa ke office esok. aku tak paham betul.. sape la yang set date kat camera aku nih.. tak betul langsung.. errmm tapi mana ada orang lain guna camera aku nih.. aku sorang jerr.. tapi aku tak set pun date ke apa ke sejak dua tiga menjak ni.. tak sempat maa... tapi pesal bertukar?? errmm aku tak de jawapan.. errmm camera aku dah bengong kot.. tapi tuan dia.. errmm still ok. belum nak benggong lagi.. hehehhee ....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment