23 November 2009

malas day

eehh ni.. bangunan apa? ni la servis aparment di ukay bistari. ermm apa kena mengena dgn bangunan nih? bangunan ni ada banyak kenanya. salah satu unit kat sini adalah rumah aku. aku tahu, rumah ni dah hampir siap. may be tak lama lagi dalam next year dapat kunci. hopefully. sebab dah dekat 3 tahun terbengkalai cam tu jerr...

aku tak pasti sama ada aku dapat menjejakkan kaki ke tak dalam rumah ni. pelik kan? tapi ni rumah aku. kenapa tak boleh? kalau di izinkan tuhan, Alhamdulillah syukur sangat2. tapi aku tak terlalu mengharap. nanti aku akan kecewa. kalau aku fikir2 lagi bertambah sedih. agak2 sedih tak kalo tak boleh masuk ke rumah sendiri walaupun dalam tempoh 5 minit? sedih tak? sedih wooo.. semoga Allah mengizinkannya.

hari ni kat opis, errmm tak de bz sangat tapi bosan..bosan giler.. dah la tetiba ada dapat sms pelik2 bengang betul... balik keje aku gie jj. ermm sensorang.. layan blues. then gie k4. jalan jerr.. barang yang aku cari tu tak ketemu pun.. so ni baru balik le nih...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment