17 November 2009

mengidam

aku teringin giler nak makan laksa.. macam orang ngidam jerr aku nih.. tah apa2 tah.. actually sejak hari ahad hari tu aku dah teringin sangat2 nak makan laksa.. errmm pesal errkk aku pun tak paham.. tapi cayalah selagi tak dapat makan laksa.. hidup aku tak akan tenteram. hehehehe.. dah memang macam tu.. then kalo susah sangat nak jumpe.. errmm aku masak jerr lah.. bukannya susah sangat pun tapi masalahnya aku malas nak pi cari bahan2 nak masak tu... jerr masalahnya.. lain2 no hal.. semuanya beres..

ni, kemalangan yang berlaku kat opis dalam pukul 11.30am tadi. mujur tak de staff yang tercedera.. sebenarnya dah lama dah complain pasal syiling ni bocor.. tapi semua yang sepatutnya handle this problem, buat tak tahu jer.. bila dah jadi cam ni.. baru la gelabah.. ermmm gelabah ke?

aku pun bagi aarr pics pasal kejadian ni pada HR. sebab kejadian ni berlaku dekat aku nyer line, so, petang dalam pukul 2 lebih, HR manager cari aku.. aku ingat nak tanya pasal kejadian ni berlaku.. tapi nak tau tak dia tanya apa?.. tanya pasal yuran pengajian aku kat UTM ce mana cara aku membayarnya.. tak releven langsung soalan.. apa punya soklan la... ingat nak tanya pasal kejadian syiling jatuh tapi hampeh.. errmm memang hampeh.. poyo betul..

errmm tak perr la.. take it positive dia nak sambung belajar, then dia tanya pasal yuran pengajian kat UTM. hehhehe.. tapi aku nak gelak aarr.. memang poyo giler...

lepas balik keje aku pi pasar malam. pi beli bahan2 nak wat laksa. then aku pun mula le memasaknya. aku suruh adik aku datang umah. errmmm tak de la aku ngidam lagi.. tak de cili sebab aku tak makan pedas. rasa pedas secukup rasa.. kalo sesapa nak pedas.. kena tambah cili la.. heheheh.. sedap? errmm mesti arr kalo tak, tak kan kak norma tambah 2 kali.. ermm tu buktinya kesedapan hingga tak terkata.. hhahahhaha.. perasan.. hehhee biar aarrr tak kena bayo apa2 pun..peliknya.. aku makan sikit jerr... ngidam cam apa jerr. langsung.. tapi bila tgok dia orng mkn, errmm best.. berbaloi aku masak.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment