17 December 2009

Salam Hijrah

malam tadi dapat sms.. errmm lama giler menghilang.. then tetiba muncul dengan kejutan yang langsung tak di sangka.. tapi aku happy. hehhehe lama giler tunggu then baru hari ni muncul. aku happy, tapi tak teruja pun sebab kalo frust, errmm aku gak yang sedih. so, wat biasa2 jerr kat opis.. cam biasa jerr sambung cerita semalam.. kemas2 meja. banyak report2 yang aku kena sign pagi ni. pesal rasa ngantok nih.. padahal semalam tido kul 12.30am bangun 6.30am. bukan tido lewat pun. cuma rasa tired jerr. sangat2. cadang petang ni nak gi Muaz. semoga cita2 tercapai.

Ni conversation aku ngan fendi.. decide nak makan kat mana pada pukul 1pm. kalo di ingat2 balik rasa nak tergelak... time tu nak lunch, dalam masa yang sama time ni kena gie bank.


fendi : gie arr bank dulu, balik tu kita makan

aku : tak nak aarr orang lapo

fendi : tadi tak makan ke?

aku : minum susu jer

fendi : malam tadi makan apa?

aku : epal, sebiji

fendi : yang makan sebiji tu knapa?

aku : abis tu nak makan berapa biji?

fendi : hahahhaha...

aku : tak kira, gie makan dulu jugak. orang lapo. makan kat depan jerr la..

fendi : tak mo

aku : pesal plak? lepas makan ambil kete kat umah terus gie bank

fendi : ala.. orang tak mo makan nasi, nak makan sizzling mee gak.

aku : nak dapat mana mende alah tu?

fendi : kat jj

aku : jom aarr, tapi kena ambil kete kat umah


so, aku lunch dengan fendi di jj. Ni menu yang menjadi pilihan fendi.
aku plak makan nih.. nasi ayam special. agak2 mana satu best.. fendi nyer sizzling mee or aku nyer nasi ayam?

coversation masa makan


fendi : ce mana dengan boyfriend?

aku : boyfriend yang mana satu?

fendi : ha.. tengok tu, kawan ramai2 sat lagi dia gak pening kepala

aku : pesal plak nak pening kepala?

fendi : nanti bila orang dah suke, dia plak sibuk tak mo..

aku : salah ke ada boyfriend ramai?

fendi : memang la tak salah.. sat lagi susah nak pilih.

aku : nak pilih apa nyer..

fendi : nanti bila orang dah suke dia tu yang banyak alasan nak menolak.

aku : ala ilek aarr boyfriend ramai.. kalo kat production ada berapa errkk boyfriend.. dalam 10 orang ada kot or lebih.. balik nanti kita kira errkk..

fendi : boyfriend yang tu buat apa..
aku : ermm betul arr.. diaorang tu kan boy & diaorang tu my friend. so, my boyfriends la.

fendi : nak kena cubit tak?

aku : tak nak


yes yes dapat kenakan fendi....


conversation masa balik


fendi : Tira nak tuko spot rim

aku : ala.. kalo spot rim sekarang, kete tak leh bergerak ke?

fendi : orang dah cakap kat dia tapi degil.

aku : membazir la.. dah le kete baru.. nanti kena tuko tayar sekali.

fendi : orang dah cakap tapi degil jugak. dah la nak tuko kaler gold

aku : tak lawanya.. tuko le kaler silver/stainless steel.. nanti kalo tyre tu berputar.. nampak cantik.. dia nyer kaler kontra dengan kaler tyre. baru la menarik

fendi : cakap cam poyo jerr

aku : poyo apa plak?

fendi : yer la.. cakap straight.
aku : straight ke? tak de garisan pun. ce mana measure?

fendi : nak kena cubit?

aku : tak mo


hehehehehe...


tetiba malam ni.. malam 1 Muharram. errmm 1 muharram detik permulaan. ermm sape boleh lupa. aku rasa dia pun masih ingat akan peristiwa pada malam ni..

di ambang hijrah pulak tetiba ada somebody, menyampaikan hasrat... ermmm kena hijrah nih...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment