02 December 2009

Tired

arrgghh tirednya.. today. punya la bz hari ni. rasanya hari ni jerr aku berjalan dalam opis jerr ada la dalam 3km kot. tah berapa kali la aku berulang alik. mujur hari ni aku tak pakai kasut tinggi. kalo tak errmm lagi arr penat.

tak selesanya perut bila masuk angin. malam ni terasa sungguh perut sebu. tension betul. nak main badminton pun tak selesa.. errmm ni sendiri nyer cari penyakit la nih.. sebabnya.. pagi tadi aku hanya breakfast ni jerr.. satu jerrthen hasilnya pukul 12pm, ermm lapar tahap dewa. rasa lama giler nak tunggu lunch time. masa lunch tu, tetiba lauk terpedas sikit. errmm aku layan gak ler.. aida gelak jer bila aku ambil ikan tu, dia cakap.. ermm macam tak caye jerr aku pun tak cayer gak.. tapi tu arr...

malam ni aku pi main badminton. tapi tak lama. ermm 9.45pm dah balik. kesian plak orang tu lapo. sebab aku suruh dia pi makan kat tepi gerai court tu, tapi tutup plak. so, aku kesian plak kalo lama2 nanti kebuluran plak. last2 dia makan kat umah aku jerr... aarrgghh tired.

kepala pening aarr. ni sebab tak cukup tido dah 2 malam dah ni. hope malam ni aku dapat tido dengan nyenyaknya.. tapi aku baru jerr lepas mandi nih.. mandi dgn air panas lagi, segar bugar ni.. mata tak ngantok pun. cuma badan jerr kata letih.. hope dapat la tido awal malam nih..

errmm aku dah siap donlot citer nih..
errmm hujung minggu ni kalo tak jadi plan A, aku boleh aarr layan citer nih. tapi aku hope sangat2 yang plan A aku ni menjadi sebab dah hampir 10 tahun aku tak gie sana.. tapi errmm tah le.. malas berharap sangat sebab nanti kalo tak jadi frust plak....

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment