15 January 2010

canggih betul

kejap jerr dah jumaat. rasanya baru jerr hari isnin. cepatnya masa berlalu.. dah 15hari dah bulan january. pantas masa berlalu.... antara sedar tak sedar, bertambahlah usia...

hai.. canggih betul idea budak zaman sekarang nih. aku pun tak pernah terfikir nak buat cenggitu... adoii... penat kepala fikir.. ada ke masuk ste dah sign semua document, rupa-rupanya diorang cuti jerr kat tempat keje lama.. lom resign lagi.. aku dengar jerr citer ni... terus ?@^&*^%$#*&)%$#?? tak tau nak cakap apa... memang canggih betul idea diorang.. alasan, nak tengok dulu keje kat sini ce mana.. kalo ok teruskan.. kalo tak ok, ermm cabut.. sebab masih lom resign kat sana. mak oooiii cenggitu la pulak.. 1st time staff baru wat cenggini.. aku pun terkejut dan bos aku pun sama arrr..

tired aarrr today.. tak pernah2 balik keje aku tido. kira hari ni dalam sejarah.. tak pernah2 cam nih... apa errkk aku wat hari ni.. sampai letih sangat. ermm aku manage & create new report. aku target mulai januari nak wat SPC bagi line aku. hope aku dapat data2 yang seswai. tapi aku masih dok pikir jenis data ce manakah yang patut di kumpul bagi radio line. apa yang pasti manipulate jerr lah kanban board setiap hari.... rasanya dah cukup untuk data.. untuk line cable tak de masalah.. sebab boleh kira by type jer.. yang tu dah siap dah.. no problem.

setakat ni.. radio dah siap 114 biji.. ermm nak sampai 300 lagi.. hopefully sempat aarrr... mudah2an tak de lagi major problem.

tengah hari tadi fariza, ita & me gie wangsa walk. ni lunch aku for today
kenyang giler.. lepas tu aku dan fariza jenjalan kat kedai buku.. tak beli apa pun cuma tengok2 jerr... kelakar & canggih betul tajuk2 buku..tetiba aku tersoping plak hari ni.. hehhe tak plan pun.. ermmm terrr..









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment