22 January 2010

i am going to miss him

hari ni kat line aktiviti sama jerr macam semalam. masing2 bertungkus lumus untuk menyiapkan module2 agar dapat close radio. kat line cable plak.. alhamduillah hari ni, CHF, 483pcs dah siap assemble. test pun dah hampir nak siap. tapi, dalam pukul 10.30am, dapat 1 email dari thales yang dia nak tambah model ni lagi 30pcs. ermm hamboi2.. cam order teh tarik plak.. errmm siap.. insya Allah, lagi 30pcs tu akan di assemble end of this months, combine sekali dengan delivery on 8-2-10. murah rezeki line cable.

hari ni sepagi aku dok bertapa dalam bilik mr adi, discuss pasal proposal cable CA3. Thales nak juga PPC dan nak kena hantar on november ni. tapi quantity tak banyak sangat.. ada yang banyak. 14 model pelbagai length. tapi majoriti 25pcs, paling banyak 106pcs. masalah kat sini MOQ cable banyak.. bermeter2 tapi nak guna tak de la banyak sangat.

tengah hari tu, ita, fariza & aku, gie makan kat tesco. apa lagi.. beriani le.. ermm sedap. di sebab kan sepagi ni aku tak masuk apa2 makanan dalam perut, ermm boleh habis tu makan.. cayalah.. tapi memang lapo betul tengah hari tadi. lepas tu jenjalan la dalam tesco.

kalo nak raya cina jerr mesti mende alah ni banyak.. selalu sangat jumpe. kalo tak raya cina ermm jarang jumpe. mula-mula dulu ingat sengkung cina versi besar, rupanya salah. pernah masa kat k4, aku tanya sorang auntie yang dok tengah pilih mende alah ni.. ermm kira ubi la.. nak masak apa.. hehhee tetiba aku jadi peramah. yerr la mana aku tau boleh masak apa dengan ubi nih. pulak tu, orang melayu tak de pun nak membeli. dia bagi tau.. ubi ni, cuci bersih2 then potong nipis2 pas tu goreng. errmm sonang yor la... ingatkan nak masak apa la.. then dia siap promote lagi supaya aku cuba.. sebab katanya sedap. lebih sedap dari potato chip. tapi sampai ke hari nih aku tak teruja pun untuk men'try'. hehhee
jalan-jalan lagi kat tesco, aku jumpe sayo ni. siyesly, 1st time tengok. bunga bronkoli ke? ermm bronkoli ada bunga ke? tah.. aku pun tak tau.. tapi spesis2 diaorang la kot.
malam ni best.. ermm rasa cepat sangat2 masa berlalu.kejap jer 4 jam. ingatkan dah tak datang dah.. kalo tak datang mahu aku tak jumpe sampai bila2 nih. sedih pun ada dah... tapi terubat gak rasa rindu.. errmm kenapa errkk jadi cam ni. not su-post to be. ala bukan aku jerr yang rindu. tapi dia jugak..

malam ni bila on pc... ermm dah tak de dah. tah bila2 plak la nak muncul... biasa ada jerr.. walaupun brokben dia selalu dc. tapi he always be there. tonight, i cant see him anymore. something missing at my screen. i am going to miss him again.









....from kekwa22 with love....

1 comment: