23 March 2010

bermulalah...

aku memang bz today. sangat2. pagi2 aku meeting awal untuk line cable. biasanya 10.30am. tapi hari ni aku meeting pukul 9am. sebab aku nak kena settle bab2 cable sebelum aku gie kelang ngan my boss.

Ni 1st time aku gie telok gong. sampai jer tempat yang aku tujui, tetiba aku di hidangkan dengan pemandangan yang sedemikian. betul2 depan pintu masuk NRFI ni. ngeri. aku dok kat kete jer. tak sanggup nak tengok. tapi my boss & mr vincent pi aarr tgok. ada polis & ada ambulance. aku cuma dengar jeritan kesakitan. tu pun aku dah rasa ngeri. lepas semua beredar baru aku bleh masuk NRFI. sampai dekat pukul 1 baru balik ke kl semula. banyak arr discuss. hasilnya.. bertambah2 keje aku. nak design oven untuk curing cable nyer glue. banyaknya mende2 nak kena buat.. kehidupan bz telah bermula kembali.
masa on the way tadi, kat simpang ke sungai besi, tapi lorong yang menghala ke kl, sebuah kete terbalik. siap pemandu dia kena papah keluar lagi. tu pun kejadian baru berlaku. arrgghh ngeri.

masa balik dari kelang, tengah2 drive tadi, tetiba kepala pening.. berpinar mata. takut tu.. tetiba jerr.. tapi aku tak cakap ngan bos aku. nanti dia plak takut. kalo dia takut, aku jadi lagi takut. kenapa errkk jadi cam tu? last week masa balik dari sirim pun cam tu gak. bahaya betul. ce mana nak drive g skudai ni? tapi semua boleh drive kecuali mak aku jerr tak reti.. tapi angah memang tak reti bawak kete manual.

aku pun tak check lagi darah. malas dah nak g klinik. padahal petang tadi lepas balik keje aku gie setiawangsa. esoklah.. kalo rajin & tengok aarr ce mana nanti.

Badan rasa nak demam la..alahai.. jangan aarr.. lepas2 konvo nanti demam aarr..simpan la dulu.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T V W X Y Z
have I missed something?
yes..
i missed "U"










....from kekwa22 with love....

1 comment: