02 March 2010

serabut serabai

Ni status my cable line. 3 cable sangat kritikal sebab nak deliver on this friday. lepas tu line cable dah nak kena pindah. masalah cable ni satu jer.. planning dah set schedule baik punya.. tapi biasanya customer minta cepat dari tarih tu.. sebab tu aarr selalu jadi kelam kabut macam tak de planning.

hari ni nicola datang ste about 2 week. dia masih ingat aku lagi. hehhe kalau tak ingat saje aarr sebab tempat dia depan bilik aku masa kat ste kat sebelah bengkel mara. dia dtg nak tgok facilities ste. sebab dia nak ste develope SKD benches to Kazakhstan. wah2 bagusnyer busines. thales nak buke new branch kat sana.

boss aku bagi tau tadi yang thales memang puji quality & line performance. cakap jerr.. nak bila.. walau nak cepat mesti dapat punya. tak pernah langsung ada masalah. tapi kesian gak dengan akak2 serta adik2 kena keje sampai lewat2. weekend pun keje jugak... memang diorang bagi full support. bila thales dah bg tau cam tu... wah.. best2 gud news hope cepat2 la bagi schedule bila nak jalan 7000 cable sebulan. boleh buke ste cable lepas ni..

kesian aku dengar cerita pasal kak zu. patut la kebelakangan ni dia selalu sakit. aku hope supaya bukan cancer. another hal.. bila kak zu tak ada, how about RF board. cik besar last end of this month. tempat kak zu, sape nak amik alih. zura ganti tempat cik besar. baru jerr belajar... output sangat2 tak memberangsangkan. pening kepala fikir.. kat ste yang pernak test synth & transmix hanya kak zu, khairul & dr rahman. dr rahman dah ceo.. tak kan dia nak test..ko biar betul ina.. khairul plak bz dgn agm board. r&d kena kuarkan board mingg depan.pastu dsa lagi. aku tak tau cemana..aku discuss ngan my boss dia senang jerr bagi cadangan sambil gelak2 suruh panggil yaakob or samsuri dari sapura secured sebab dolu2 diorang yang test.. jawapan tak siyes langsung..
ni keadaan bili aku yang tunggang langgang. nak jalan pun susah. macam tongkang pecah. sebabnya dinding sebelah kiri nak di buke dan dinding belakang tempat aku pun nak dibuke juga. lebar jadi kecik lebih kurang satu kaki dan bertambah panjang. sebab sebelah kiri tu.. my new line cable..

aku dah set dah ngan ogie nak gi matta fair next week. nak cari pakej2 yang menarik. mana la tau kot kot ada bajet nak gi melancong.
ogie mencadangkan nak gi tembok besar cina.. err cam best jer bunyinya.. best! best! tapi yang penting tengok bajet arr dulu.. kemudian baru citer...

ada teringin nak gi pulau redang. snorkeling kat sana sure best. lom pernah sampai lagi. hopefully yang ni nyer impian akan terlaksana. tapi tahun ni.. macam dah penuh dah schedule. kalau boleh di adjust, apa salahnya..

ni aku nyer dinner malam ni,
siakap sweet sour
tomyum seafood
seaweed vegetable soup
ni kailan ikan masin
sambal sotong
ni vanila strawbery.

err banyak tak aku makan untuk malam ni.. mana bleh makan sensorang. dah la sumer ni double 2 tu.. tapi best giler. suasana memang meriah. tapi aku bukan makan sensorang. ni geng aku, kamal, khairi, wyman, kenny, darren & EB.
sorry EB, muke ko tak de. walau aku sorang jerr pompuan.. tapi meriah giler. semua sekepala jerr.. macam2 citer... pasal makan durian pun boleh jadi topik. mujur apek2 ni pun suke makan durian. cayalah bila diorang makan pedas. aku jerr yang out. tapi memang best. sporting. memang meriah.. lupa sebentar perkara2 yang berserabut kat kepala aku ni.

aarrgghh baik aku layan citer ni malam ni.. cam citer romantic jerr.. err mmg best citer nih.
A personal aide to U.S. Ambassador in France, James Reece (Jonathan Rhys Meyers) has an enviable life in Paris and a beautiful French girlfriend, but his real passion is his side job as a low-level operative for the CIA. All James wants is to become a bona fide agent and see some real action. So when he's offered his first senior-level assignment, he can't believe his good luck until he meets his new partner, special agent Charlie Wax (John Travolta) - a trigger-happy, wisecracking, loose cannon who's been sent to Paris to stop a terrorist attack. Wax leads James on a white-knuckle shooting spree through the Parisian underworld that has James praying for his desk job. But when James discovers he's a target of the same crime ring they're trying to bust, he realizes there's no turning back...and that Wax himself might be his only hope for making it through the next forty-eight hours alive.

sedih aarr bila kena berpisah dengan orang yang kita sayang.










....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment