03 April 2010

the conversation

pagi ni aku pi swim. dah lama betul tak gie swim. sejuk plak tu.. tapi kat dalam pool mula jerr rasa sejuk. pas tu dah ok. kat dalam pool tu aku borak ngan kak norma. topik pagi ni sangat berat. perrgghh conversation yang serius dalam pool. macam2 hal.. sesemuanya berat2 belaka.

lepas balik dr swim aku g giant sebab kak norma nak g beli manik. sblum kedai tu buke, kitaorang pi bfast. aku makan laksa johor. boleh jerr.. pastu pi soping dalam giant. beli barang2 keperluan jerr..pastu g beli manik then balik.

kedai dobi buke lambat sket. kul 11 cam tu. kat umah kak norma bising2 sebab aku tak makan nasi. adoii... bukan tak nak makan nasi. tapi kalo hari keje boleh di katakan tiap2 hari dah makan nasi. so, weekend bagi la peluang makan mende lain plak. lagi pun tak best arr nasi beras pony. tak sedap. hehehe..

pukul 3 petang aku masak ni jerr untuk lunch.
then aku bermalas2 jerr kat umah. sambil bersms dgn king. petang tadi g pasar malam. cam bosan jerr pasar malam hari ni. tak meriah pun.

dekat 2 jam aku belek2 blackberry kak norma. susah sungguh nak pakai mende2 yang canggih ni. sepanjang tu.. baru belajar satu dua perkara jer.. baca manual pun tak bleh nak solve. tak pe tak pe.. nanti bleh try lagi..

tak paham arr kenapa aku selalu pening kepala? kalo hari kerja, pukul 9 pagi dah start sakit kepala. berdenyut. kalo layan sakit kepala ni.. memang tak leh wat apa. bila di abaikan, kekadang menganggu consecration. every day like this. pagi tadi, masa kat giant, aku rasa pening yang sama. always like that. pesal errkk dgn aku? darah masih rendah lagi ke? aku dah makan banyak dah. pulak tu kerap jugak makan. mana larat macam ni... ubat plak dah abis. malas nak amik ubat lagi. tak larat dah nak telan. tengok la nanti ce mana.

arrgghh ngantoknya.. satu waktu yang dulu, malam ni, aku tak leh tido langsung. pulak tu di hantui dengan perasaan takut. takut sangat2. errmm masih segar di ingatan semuanya...









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment