30 April 2010

game oh game

hari ni merupakan hari last mc sedunia. makna kata lepas ni, no more mc lagi. hopefully macam tu.

hari ni best sebab dapat bersama2 dengan orang yang tersayang. mula2 gie wisma nusantara. dah la tak pernah dengar. ceruk mana duduk dia pun tak tau. katanya sebelah menara kl. mercu tanda kl. dari jauh nampakla menara kl. tapi siyesly, aku tak tau kat mana pun. cuma tahu dekat bukit nenas or nanas? tah hehehe. lupa dah cikgu ajar ce mana dulu. pineapple ingat arr. ce mana dapat nama pineapple tah la.. tak de iras langsung. sepupu jauh kot. hahahha.thanks ye.. king for teman gi cari wisma nusantara yang dok kat ceruk tu. hehehe.. pastu jenjalan gie loyat.. tadi king teman aku, ni, turn aku plak teman king. dia cari hardisk & beli keyboard. silicon keyboard cam ogie nyer.. lembek2 hahahhaa. seharian rasa macam tak cukup jerr...

ada orang tu, dia jeles. jeles tahap gaban. tapi aku memang tak salahkan dia. sebab may be kalo aku di dalam condition dia, aku pun sama gak kot. more or less i dun know. maka bertapalah aku malam ni kat umah. sambil melaksanakan hasrat nak main game. ada orang senyum lebar aarr malam nih. hehehhe

dari tadi dok install tapi tak boleh2 gak ni. takpe.. ada banyak pilihan. boleh install yang lain plak. usaha tangga kejayaan. tadi ingat nak pi cari kat loyat tapi lupa arr ceruk mana kedai dia. hari tu idris ada bagi tahu kat imbi tu.. siap tunjukkan kedai mana 1 lagi. tapi tak per koleksi2 yang ada kat umah ni, boleh diguna pakai. hopefully.

ni kira 1st time aku install game dalam laptop ni. game yang dok ada dalam laptop ni, dah lama dah masuk bakul sampah. lagi pun mana pernah main game laptop ni. ni kira nak memecahkan tradisi. hehehehe. nak menambahkan slow pc nih.. pas tu, hangin. hahhaha

hari ni kak norma dah balik. banyak aarr barang2 yang dia bawak balik. tah apa2. cam biasa bukan dia yang memborong, tapi orang2 sana yang kasi. frozen roti canai, satu beg. banyak giler. aku siap cakap kat kak norma, pi bagi pak cik nan, antar umah akak dia kat ampang, then kasi pak ndak. kat umah ni tinggal sorang sekeping sudah. hehhe aku plak yang kecoh. sebabnya memang selalu cam tu.. rosak jerr nanti. membazir. aku kureng roti canai ni. kak norma setakat sekeping tu dia makan la.. pastu mula la macam2 citer.

bila lama tak jumpe kak norma, banyak aarr citer. hehehe macam2 citer ada.. aku layan jer.. tadi dia citer yang dia makan kat rumah seorang peneroka. masak lemak cili padi. rasa dia pelik sikit, tapi sedap. then kak norma cakap la sebab diorang letak daun kencur. dia siap dgn intonasi jawa lagi. aku ni dengar cerita.. tapi tak tau mende apa itu kencur. pastu cakap yang kat luar umah ni, ada pokok tu, lagi la aku blur... pokok mana satu tah. puas aku pk.. pokok apa. last2 aku pun tanya.. kencur tu mende? kan dah kena gelak.. tapi at least tak hipokrit kannnnn

kencur tu a.k.a cekur. cakap la pokok cekur. kencur! kencur! ni la rupa dia.kat kampung, mak tanam dalam pasu jer.. sampai melimpah2 dah. pokok ni boleh di buat ulam. tapi mak tak pernah pun buat ulam. dia tanam jerr.

jom jom layan game. ni tak tau nak tido pukul brapa nih.. hehhe..

sebelum tu this song is dedicated for my king

Kita di takdirkan jatuh cinta - spring

Ku tak tahu mengapa

Tiba-tiba sahaja

Di dalam hati ini sering rindu padamu

Ingin kumeluahkan, tak berdaya

Ku tahu engkau jua

Sangat sayang padaku

Kaupun sering merindu

Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku

Punya rasa...

Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu

Dan tiba-tiba kita jatuh cinta

Ini semua sudah suratan ilahi

Dan kita harus tabah hadapi kenyataan

Biar... apapun terjadi

Aku... harap engkau tabah...

Menerimaku sebagai teman barumu

Semoga kita saling sayang, bahagia...

Usahlah engkau pergi

Semadi di hatiku

Masih menyayangimu, oh sayangku...

Bila sehari tak jumpa, aku rindu...








....from kekwa22 with love....

3 comments: