23 May 2010

esok dah keje

pagi ni, bukak kedai dobi. awal pulak tu, mujur hari ni panas terik. dapat la kain baju kering. banyak giler membasuh. bukan aku jer.. kami bertiga nyer ampai kain baju this weekend, sama macam orang yang ada anak 10 kot.

ni aku nyer lunch. pasta soup. ni jerr menu orang malas. simple dan mudah. hari ni kak norma tak makan nasi. boleh masuk hari ini dalam sejarah. dia kata pasta soup lebih sedap dari yang goreng kering. ermm ada kemajuan ni.. ahhahah. tapi aku diam jer.. kalo aku tego, nanti terbantut plak. so, biar je...
lepas masak pasta soup, aku sambung dengan peach pudding. errmm sedap.. tadaaaa
sebenarnya dah lama mengidam nak makan peach pudding. that why la hari ni beria2 buat. mujur ada bekas ni, so, bila buke je penutup dah boleh potong. senang kejenya.

masa zaman mak dulu mana ada loyang yang cenggini, nak potong & kuarkan, punya la susah. sekarang ni.. senang jer.. nampakpun menarik. tak de la pecah2 bila potong. hehehe. may be rezeki orang sebelah sama. si farhah yang cute tu ada. boleh la tarik pipi dia yang tembam tu. hehehe..

lepas dah siap2 tu, aku gie loyat ngan kak norma. punya la ramai orang kat loyat. tah diorang ni, wat apa tah. aku pun sama, menyebok jer.. hihihii. aku beli charger notebook ni & 400gig external hardisk for fariza. kak norma plak.. misi utama dia nyer blackberry. patut la tak leh masuk contact. mana2 yang dah transfer tu, tak leh wat call la pulak. . rupanya kena update software maaa.. loorrr.. blackberry tak auto update. pergghh menyusahkan. baik sony or nokia connect jer internet, terus auto update. tak yang susah2 install new software dan bla bla bla. moral of the story, guna jerr henpon yang biasa2 lebih senang dari yang luar biasa. hehehe.

aargghh esok dah keje. cam tak cukup jerr cuti 2 hari.








....from kekwa22 with love....

2 comments: