11 May 2010

still

hari ni kat opis tak de la bz sangat. update database sebab nak masukkan indonesia nyer radio & sourcing pasal cable for pmo. diaorang ni, nak lepas tangan jerr.. sumer mende tak leh nak wat. pastu dah la nak bagi free jerr kat customer. tak per.. as may boss said claim under sio pmo banyak2 sikit.

yes, aku akan make sure claim banyak pas tu sikit plak. hehheeh.. ce mana tu??. aku dah bagi tahu siang2 yang aku hanya tolong sourcing sahaja. kalo nak assemble jgn suruh anak2 buah aku. aku tak kasi. sorang pun tak leh. even for half day. kalo nak pinjam equipment, you are welcome. anak2 buah aku dah cukup busy dah sekarang ni. jangan nak menyusahkan diorang dgn cable yang nak bagi free ni, kalo nak, bayo aarrr..

aku rasa kak norma ni, terus gie kuantan kot. tak balik2 lagi. biasanya kalo gie seberang perak, dah balik dah petang tadi. ni arr susahnya kalo tak jumpe jalan balik.. pergi reti, balik tak reti. ni nak kena install gps kat dia nih. supaya tak terlupa jalan pulang.

ni, my berbuka puasa for today. aku dun have any idea nak masak apa for berbuka. puas pikir kat opis tadi. tak de yang terlintas di hati. ni jerr la yang ada. alhamdulillah. bermakna aku kena berpuasa lagi 3 hari.
angah datang malam ni. aku suruh dia ambil cake. cam biasa payah sungguh nak suruh dia balik. mata dia dah ngantok. suruh tido jerr kat umah aku dia tanak plak. aku pun ngantok gak nih. sekarang ni aku memang tido awal pukul 11pm jerr dah landing dah. pas tu terus terlelap. 6am esoknya baru aku bangun.

aku rasa, aku ni tido lena, makan kenyang, mandi basah, tapi kepala still lagi pening. kalo kat opis tu, pening sejak pagi. kalo kat umah pening tak per.. boleh baring2 cam tadi. jangan pikir sebab apa pening. nanti macam2 plak. kalo pening, layan jer.. kalo kuar darah pun layan jer..

sejak petang tadi aku dok layan you're beautiful. dah episode 5. best gak citer nih.sebab tu aku layan. rasanya citer ni dah ada sejak tahun lepas lagi. cumanya belum ada kesempatan nak tengok. aku suke lagu nih..

Lee Hong Ki - Still / As Ever

sa rang eun a nil geo ra go
jeol dae ro a nil geo ra go
mae beon sog yeo wat ji man
nae mam eun ja kku neo reur bu reu go
han geor eum do mang
chyeo bo go han geor eum mir eo nae bwa do
geu reor su rog neon nae an e keo jeo ga go iss eo

geu man keum sa rang ha na
bwa geu man keum gi da ri na bwa
geu to rog a peu ge hae do
nae mam eun neor tteo nar su eopt na bwa
sa rang eun ha na in ga bwa
nae mam eun byeon chi an na bwa
neor hyang hae ji kyeo on
sa rang i je neun da man ar su it da go

tta tteut han neo ui nun
bic i tta tteut han neo ui sa rang i
dar a nar su rog nae an e
keo jyeo ga go iss eo

neo do nar sa rang haet na bwa
neo do nar gi da ryeot na bwa
geu to rog a peu ge hae do
ne mam eun nar tteo nar su eopt na bwa
sa rang eun ha na in ga bwa
nae mam eun byeon chi an na bwa
neor hyang hae ji kyeo on
sa rang i je neun da man ar su it da go
neor sa rang hae

ttae ro neun sa rang i hog eun nun mur i
u rir him deul ge hae do
sa rang hae sa rang hae
nae gyeot en neo man iss eu myeon dwae

yeo jeon hi sa rang ha na bwa
yeo jeon hi gi da ri na bwa
meo ri reur sog yeo bo a do ga
seum eun sog ir su neun eopt na bwa
sa rang eun ha na in ga bwa
nae mam eun byeon chi an na bwa
neor hyang hae ji kyeo on
sa rang i je neun da man ar su it da go
neor sa rang hae

TRANSLATION:

It wasn't supposed to be love
It was never supposed to be
I fooled myself many times before,
but my heart keeps on calling you
Before i tried to run away
I tried to push a step away
But even then you were growing bigger inside me

I must love you this much
I must wait for you this much
No matter how much it hurts,
my heart can't leave you
There must be one love
My heart won't change
The love I protected for you,
now I can tell you everything

Your warm eye expression
Your warm love
You are growing bigger inside me

You must have loved me
You must have waited for me
No matter how much I made you hurt,
your heart can't leave me

There must be one love
My heart won't change
The love I protected for you,
now I can tell you everything
I love you

Sometimes love, or tears will cause problems for us
I love you, I love you I just need you next to me

I must still love you
I must be waiting for you
I could fool my mind, but not my heart

There must be one love
My heart won't change
The love I protected for you, now I can tell you everything
I love you

tapi, aku rasa sat lagi ni, kalo aku terlayan blues, sure aku nangis nih. macam2 dah ni dalam kepala aku nih. kalo masa landing2 tu terlayan, habis aarr banjir. hopefully tak arr..

ina, pls pls pls... dont ok.






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment