19 May 2010

tinggal tanda tanya

if u want to read, just read. if u don't want, just leave. you are not welcome.

waahh tu dia mukaddimah. aku really means it okeh!. pls take note.
tengah hari tadi lunch ngan king. rasa macam lama tak jumpe dia. ada la dalam seminggu kot. senyum lebar jerr.. tak de nampak macam sakit gigi. maklumlah gigi baru nak tumbuh. err mata plak cam ok jerr... yang pastinya memang dah sedia kecik dah. hahahha.. jangan marah. kalo marah, nanti kena jual

sekarang ni, aku malas nak balik lambat. at least 615pm aku dah bersantai2 dalam bilik dah. tak de nyer nak memerap kat opis. sebab line belum nak bz. cuma cable line jerr bz. so, ambillah kesempatan yang ada.

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud : " Rebutlah lima perkara sebelum datangnya lima perkara. Pertama : masa sihat sebelum sakit. Kedua : masa kaya sebelum datangnya masa sempit (miskin). Ketiga : masa lapang sebelum tiba masa sibuk. Keempat masa mudamu sebelum datang masa tua dan kelima masa hidup sebelum tiba masa mati." (riwayat al-Hakim dan al-Baihaqi).

ni aku tengah dok berangan nih, hahha. aktiviti yang tak mendatangkan hasil. tapi tak pe.. just mengisi masa lapang. my dream phone. kalo orang lain dok sibuk2 pasal iphone, blackberry ke.. aku tak peduli. sebab my dream phone is satio. hope one day will be mine. apa yang bestnya satio ni? gie aarr tgok dia nyer specs.meh sini nak kasi tahu. semalam ada orang musykil. kalo pic kat blog aku ni, kosong jer.. maknanya pics tu, not mine. kalo kat pic tu ada tulis www.melakarsenyuman.blogspot.com, tu, maknanya its mine. so simple.

adooiii.. macam2 aarr berlaku among suplier today. pening kepala aku nak handle. masing2 give me a good support. aku pulak tersepit. pesal la boleh kantoi.. ni yang hangin nih.

hari ni, selepas hampir 15 tahun segala apa yang berlaku dulu tersingkap. at least, masing2 tahu kisah sebenar. kitaorang open an old book & shared what happened for the last 15 years. hehhe. tak sangka plak. tak pernah imagine boleh bertemu semula. sekarang ni dia dah tau perkara sebenar & aku pun dah tau. sebabnya every day he keep ask me. bla bla bla bla.. apa lagi, last2 kongsi la cerita. kelakar pun ada.

ye ye ye malam ni aku nak pi main badminton. dekat 3 bulan dah tak g main. dah bersawang my racket. sawang? no la. just kidding. nak pegang pun tak berapa nak reti dah ni. sure cepat pancit nih.. apa2 pun.. nanti kita tengok.

di sebabkan nak main badminton malam ni, aku tak nak masak apa2. becoz kalo dah makan, confirm tak leh nak main. nanti balik kalo rasa nak makan, baru pikir. kalo tak, tunggu esok pagi.

masa kat opis tadi dok teringat nak wat pasta salad. sure best. ina, jangan dok berangan lagi.. jom jom pi main badminton.

mintak tolong pikir, bolehkah tali yang putus bersambung?
dengan teknologi yang ada.. rasanya tak mustahil.

&

adakah yang patah cenggini, bisa tumbuh semula?





....from kekwa22 with love....

2 comments: