11 June 2010

bye bye au2

petang ni.. our boss tak de.. apa lagi... raya sakan aarr... azam siap tengok movie lagi dengan selambanya.. dia tengok citer how to train your dragon. aku malas nak tumpang sekaki or dua belah kaki, becoz aku dah tengok citer ni last 2 months ago. tapi, citer ni memang best.. kalo sesapa yang lom tengok... silakan.. tak rugi maaa..

hari ni last day fariza kat opis. tak tahu arr nanti2 bila boleh jumpe lagi. masa dinner boleh jumpe lagi. lagi pun teknologi dah canggih maaa.. yang penting. kalo dulu aku selalu gie makan bertiga sekarang ni dah tinggal berdua.. tak meriah aarrr. tak pe.. kena redha.ni, antara menu petang tadi dah selamat masuk dalam my perut.

kecoh hari ni kat area2 belakang ste yang malam ni.. worldcup, bangladesh lawan melaka. hahhahaha.. sape punya statment tak hengat ni, asal usulnya dari sape, aku kurang pasti...

mood balik kg... ho ho ho balik kampung hati girang. waahhh dah lama giler tak balik kampung. bila ye... last skali balik kg. raya haji dulu kot. rasanya la... sampai dah tak ingat dah bila last balik kg..

nak balik kg umah opah la.. bukan balik kg umah mak. balik kg umah mak.. last skali masa aku mc hari tu. selamat tinggal au2. hahhaha. nanti monday kita jumpe.. ye..ye... cceee wwaahh.. cam la nak balik kg ni lama. seronok nak balik kg, tapi tak gumbira. hehhe ce mana tu? tah la.. tapi macam tu arr lebih kurang.

petang tadi, mandikan jimmy. dekat 3 minggu kot dia tak mandi. macam2 ada kat badan dia.. berkerak & berdaki. teruk aarr kena sental tadi.. nak kasi kilat nyer pasal. bukan sebab apa.. untuk mengelakkan diri dari kena kutuk.. that all. berpeluh2. mujur orang sebelah tak de. errmmm agak2nya kan.. diorang datang tak aarr ke umah opah? hehehe. sebabnya diorang pun balik lenggong jugak.. umah opah diorang 3km jerr jauhnya dari umah opah aku. dekat sesangat.

malam ni... tetiba kedai dobi beroperasi. hehehhe..semua stock2 kena kasi clear. kena kasi kosong segala bakul & baldi. nanti balik hari isnin senang hati.. tinggal lipat jer.. di sebabkan ogie ada kat umah, dia akan jadi tukang angkat kain dengan segala hormatnya.

malam ni aku baking chocolate cupcake. lepas kuar oven ni le.. hasilnya.. gelap gelita..ni cupcake sebelum masuk salon & makeover..

bila dah make-up makeover, cam ni la rupanya...
berseri la sikit... nak wat butter cream senang betul.. ni, kira 1st time buat butter cream. dah trend sekarang ni.. wat cupcake.. ada plak decoration kat atas dia.. so, aku pun teruja gak la nak buat.. hahhah.. bila lagi kan nak improve skill. tapi nak me'make-up' ni, perlukan tahap kesabaran yang tinggi. kalo setakat hangat2 tahi ayam jer,... baik lupakan niat suci murni anda tu.. penghayatan tu penting.

lepas tu aku buat cream horn for my mum. sebabnya last week dia datang sini, aku nyer red bean horn, mak suke.. mak kata rangup dia nyer horn.
hari ni, kira rajin tahap dewa-dewi la nih. kalo tidak, tak de maknanya.. tapi rasa berbaloi.. segala penat lelah akhirnya.. mendapat hasil yang lumayan.

malam ni, ogie dok teruja tengok afrika vs mexico, dia nyer referee from malaysia. kecoh sekampung.. menjerit macam histeria.. aku malas campo.. sidai kain lagi bagus.. hahhaha.. packing pun belum lagi... malam2 sikit kot...







....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment