22 June 2010

hala tuju, ada ke hala yang nak di tuju?

perrgghh tu dia .. tajuk kita pada malam nih.. tentu pa ada sebab menasababnya...

dah lama aku tak jadi kaunselor ni.. tetiba jerr malam ni.. tak per.. orang kata, sharing is caring. memang senang nak cakap.. memang senang nak nasihat kat orang. tapi sangat susah nak apply pada diri sendiri. entah la.. kenapa ye... memang dah lumrah. tu la namanya berat lagi mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.

hujan dua kali kat opis. tapi tak lebat. sikit2 jer...

tak ada sesiapa yang bersalah. keadaan pun tak bersalah. masa pun tak bersalah. semuanya & segalanya tak bersalah. semuanya adalah suratan takdir. ina.. pls ina.. don't be sad. plsssss senangnya nak ucapkan. tapi sukar nak melaksanakan.

entah la.. aku cuma manusia biasa. hanya yang biasa2 jerr tak ada yang luar biasa. di sebabkan aku hanya insan biasalah.. aku merasai semuanya. semuanya kekadang tak mampu untuk aku luahkan kepada sesiapa. hanya Allah yang maha mendengar segalanya.

insya Allah. aku akan tempuhi segalanya dengan kudrat yang aku ada. semoga Allah permudahkan segalanya.

Tuhan, bantulah hambaMU ini.






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment