27 June 2010

pc dah laju...

aarrgghh letih gile hari ni... sangat2.. fullhouse dgn activities. tirednya...

pagi2 tadi gie tasik. hari ni cam biasa.. 7am dari umah tapi lambat giler sampai tasik. pulak tu bukan jauh mana pun. sebenarnya.. jalan jammed la pagi tadi becoz of standard chartered KL marathon 2010. dalam 735am baru sampai tasik. lenggang pulak tu..penat gila membanting tenaga hari ni. perrgghh memang penat. peluh mencurah2. sampai umah dah pukul 10 lebih dah. semalam janji dengan ogie nak gie low yatt pkul 10am. tapi nampaknya kena adjust sikit la. penat arrr sangat2

lepas mandi2 dah wangi2 aku pun berangkat ke low yatt. jogging kat low yatt pulak. teman ogie beli new laptop. wah.. best2.. rasa cam nak beli laptop baru la jugak.. hahhaha.. ina, jangan dok mengada2 ok.. yang ni pun bukan masalah sangat pun.

lepas gie low yatt, gie sungai wang. makan2 untuk lunch dan ogie nak soping. sejak dua menjak ni.. dia dah jadi pompuan. bagus2. dah tak de dah t-shirt itam atau t-shirt cekelat. no more t-shirt & jeans lagi. sumer dah glamer2. gud-gud. perkembangan yang sihat.

wahh best... laptop aku dah laju.. ye ye ye.. suruh orang2 kat low yatt tu kasi cuci bersih2 guna clorox yang kuat sental kuat2 supaya bersih. hasilnya.. ermm sungguh mengkagumkan..

maka malam ni, keje aku adalah update tingkap, pintu, almari dan yang sewaktu dengannya. re-install kis. paling penting aku dah back-up dah.. sebelum aku mula menginstall sw yang tah apa2.. hehhehe tapi.. lambat giler nak setel nih.. tak pe.. bawak2 bertenang.. ilek2 tarik nafas. esok2 boleh di setelkan.

adoi.. abis sumer aku nyer bookmarks gone. semalam, malas nak salin2. sumer feveret2 aku dah ilang.. ermmm maknanya.. kena la menjelajah semula seluruh dunia mencari. tak pe.. take ur time..

petang tadi, mima datang bawa buah-buahan tempatan. thanks ye mima.. nanti kasi lagi taw
arrgghh.. biar la pc ni update & install sensorang. aku nak layan tilam & bantal. letih aarr... esok dah keje.

Bukan aku tak cinta - iklim

Saat kita berpisah
Kau pegang erat tanganku
Sepertinya tak merelakan
Kepergianku untuk meninggalkanmu

Dermaga saksi bisu
Waktu ku kucup keningmu
Perlahan kau lepaskan pegangan tanganku
Aku lihat kau menangis...

Lambaian tanganmu
Masih ku ingat selalu
Itu yang terakhir
Ku melihat dirimu

Sudah sering kau kirim surat
Namun tak pernah aku jawab
Lalu kau kirimkan undangan
Agar kau tak berharap

Bukannya aku tak tega
Bukan pula aku tak cinta
Kerana orang tua
Yang tak merestui cinta kita









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment