23 July 2010

Makin aku cinta

seharian hari ni rasanya mengeram jerr atas katil.. nothing to do. makan ubat jeee terus tido.. ni pun baru jerr bangun dari tido. bangun tido n tido n bangun.. mujur jugak la bangun.. kalo tido tak bangun2 ce mana?

thanks king sebab teman ina makan.. walau pun sup rasa pahit tetap habis jugak nasi ina makan.. opsss rasanya tak abis semua.. ada lagi yang lom abis.. hahhah.. tersyayul. tuhan makbulkan doa aku untuk makan sup hari ni. alhamdulillah.

aku faham sangat2 dan sangat2 faham dgn 'be rational' betul.. memang sangat2 betul. bukan baru hari ni aku sedar. dah lama dah. kekadang tu.. sengaja buat2 tak sedar. tak tahu aarrr malas la nak pikir sesemua ni... kepala pun memberat jerr... tak pikir apa nyer.. kalo dari tadi dok ujan... aiiiseeyyy.. sampai kantoi2 dgn kak norma. lastly i tell her sambil nangis2..

berpijaklah di bumi yang nyata..

entahlah.... that all...

Makin aku cinta - Anang ft. Krisdayanti

Caramu Mencintaiku
Menjauhkan kecurangan
Seperti bintang
Yang setia pada bulan

[Memegang kukuh janji]
[Menemani aku sampai mati]
Terpasung hati
Tulusmu mendampingi diriku

[Makin aku cinta]
Cermin sikapmu yang mampu
Merendam rasa keakuanku
(Mengerti, memahami cinta)

Caramu memanjakan ku
Kau rujuki kesejukan pagi
Memasang hati
Tulus aku, memasrahkan diri

Jangan pernah terbesit hati
Meragukan kesetiaan yang tercurah
Aku dan dirimu ditakdirkan satu
Langit jadi saksi


aku pun tak pasti, sebab menasab apa aku menangis.. tapi apa yang pasti sebab aku sedih.. sedih yang sangat2.. sangat2 sedih. tak abis2 dengan air mata... dah sedih weeiii memang la... mana bleh gumbira time2 cam nih






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment