21 October 2010

jom count

yey yey yey.. dah tak sabo dah nak gie kinabalu. lagi 3 hari lagi.. yes! yes! last sekali gie cuti2 bulan 5. tapi gie kota bharu jerr..
jangan jeles yeeeee...

aku balik opis time azan maghrib berkumandang. lama dah tak balik time2 ni.. bz aarr today.. menyiapkan proposal. ada lagi 5% lom dapat quotation. cepat la reply.. pls2.. sikit jerr lagi nak complete ni.. tapi

esok kena wat comei2 line cable. becoz mat saleh belgium nak visit. kena la tunjuk la betapa hebat lagi canggih serta sophisticatednya line aku tu... wakkaka.. mesti la kan.. nak tunjuk capability ste nak wat product diorang. tapi part2 cable diorang.. biasa2 jerr.. yang dok wat ni lebih canggih dari yang dia punya.. hehehhee... aku rasa macam senang jerr.. dia nyer drawing. walau pun banyak jenis.

ni, my menu malam ni.. eliche goreng gaya bebas.sesapa kalo nak wat menu2 segera cam nih.. silakan

bahannya
eliche secukupnya..
2 kelopak broccoli besar di potong kecil
150g cendawan tiram
1 batang carrot di potong kecil
2 sudu kecil oregano
2 sudu serbuk pati ayam
udang sesuka ati di buang kulit
1/2 sudu kecil lada sulah
garam secukup rasa
olive oil untuk menumis

kekdahnya
rebus eliche hingga lembut.toskan air. panaskan minyak. tumis bawang hingga layu. masukkan kesemua bahan2 dan kacau sebati hingga masak. angkat. ready untuk di makan.

malam ni.. aktiviti utama kemas2 bilik & vacum. sambil cari2 pattern2 yang seswai nak wat langsir. sebenarnya aku tak agree sangat kaler yang angah pilih. puas aku pujuk amik kaler len.. tapi dia not agree. di sebabkan tak larat dah nak argue dgn dia. maka, ok la.. lagipun dia sponser.. maunya dia tarik balik nanti.. kan ke naya jerr. so, ok la..

pesal yerr ujan sekejap2.. tapi ok la jugak kan sebab kurang sikit jerebu.

apa yerr makna poyo.. hehhehe..

Jangan Menangis Sayang - Safura & Oney
Sampainya hati mu
Buatku tertunggu-tunggu
Kemana kau sayang
Tidur malam tak menentu
Rindu merindu selama ini
Ku takut kan menjadi kenangan

Aku menangis sayang
Bila kau tiada
Tak sanggup rasanya aku
Berjauhan dari mu
Resah hati ku

Jangan menangis sayang
Ku seperti dulu
Rindu ku hanya padamu
Cinta ku hanya untukmu
Buat selamanya

Kalau padi kata padi
Tidak aku tertampi-tampi
Kalau benci kata benci
Tidak aku nanti terus menanti

Berjanjilah kau sayang
Hanya aku di hati mu
Aku dah berjanji hanya kau di hati






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment