11 November 2010

jom balik kg

hari ni, aku emce.. sebabnya.. bahu sakit ma.... yang ari tu punye sakit.. datang semula.. may be sebab semalam men badminton kot.. baru jerr nak baik.. dah membelasah men badminton pulak... maka.. dapat la hasilnya...

tapi semalam tak de la main beria pun.. sikit jerr.. becoz of tak de geng nak men. dekat 9.30pm baru nak cukup geng..

bila dah emcee aku dok umah jerr layan jerr bahu yang sakit ni.. sambil layan tilam bantal.. hehhehe... apa lagi kan nak wat.. dah ada peluang... bukan senang nak emce..

tengah dok sedap2 tido.. fiza kol.. 'ina, apa formula kon?' perrgghh dia ni.. memang la.. dah la formula tak mencabar langsung.. cerr tanya formula bernoulli ke.. boundry layer ke.. ada gak mencabar.. wakakakka... semata2 nak tanya formula kon..... pada hal dia kat opis.. boleh jerr tanya pak cik google.. tapi, fiza cakap.. internet kat opis dia slow.. tanya aku, cepat sikit.. tapi kan mmg potong stim betul..

aku tepon pah.. tanya dia pasai nak balik kg.. dia nak ikut aku ke.. ce mana ke.. last2 dia cakap.. 'ina datang sini la.. susah la nak cakap dengan tepon nih' errmmm dah aku plak kena gie umah man.. malasnya nak drive memalam ke sana..

kat umah man.. kejap jerr dalam 20 minit jerr sebab just nak diskuss jerr.. nak gie nyer yang lama.. siap ammed tak hengat lagi.. pada hal hujan renyai2 jerr.. dari ampang sampai la ke cheras.. rasa macam tak berbaloi.. tapi dapat jugak keputusannya.. mak wah & pah serta angah balik kg ngan aku. makwah beraya umah mak.. maknanya.. aku punya barang yang berlambak ni.. kena susun elok2.. kalo tak men.. campak jerr settle.. tapi yang tak bestnya pah ajak balik kl hari sabtu.. huhuhu.. aku plan nak balik ahad.. banyak kerja2 nak wat nih.. nanti takut tak sempat...

tapi yang bestnya.. ni le 1st time mak wah & pah beraya umah mak.. lallalala...

aargghhh... penat aarrr..




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment