13 December 2010

hangin...

pagi2 buta mr adi memberi perkhabaran yang tak best. sangat2 tak best. tatau nk cakap apa...

aku memang hanginnnnnnnnnnn dengan my henpon. tahap hangin aku dah sampai maximum dah. rasa macam dah tak leh sabo dah.. sangat2 menyakitkan hati. kalo kat opis jerr dia wat hal. skrin jadi belang2.. n tak leh nak wat apa.. kejap2 kena off kejap2 kena off. henpon lock pun belang2. masuk masg pun belang2 n orang kol pun belang2. sampai tatau sape yang kol. kalo nak kasi ok.. kena off. kalo kat opis tu.. memang le henpon aku selalu off. tensi weeeiii tensi..

masalahnya henpon ni wat hal masa kat opis jerr.. aku rasa sebab henpon ni tak leh dok dalam tempat yang ada aircond. maka hasilnya.. belang2 n tak nampak apa. kat umah sebab tak ada aircond, mmg tak jadi belang2. aku rasa macam nak wat burn in test jerr.. masuk dalam chamber dgn suhu 15*C then sambung 60*C selama 2 jam. then ce mana hasilnya.. belang2 lagi teruk ke lagi hancus..

kalo kat umah, ok jer.. tak pernah jadi. kalo aku nak g repair pun.. nak cakap apa kat org yang nak g repair pun aku tataw. kalo aku bagi tahu.. sure kena gelak nyer.. apa magic ke?. sebenarnya kat opis ni, wan n linda guna model yang sama pun.. bermasalah macam aku jugak. mmg tensi. dulu2 ok.. lately ni plak wat pasai.. mmg nak kena nih.. kena tuko baru.

semalam masa jenjalan kat midvelly, aku belek2 la henpon yang dah jadi senarai pendek untuk aku miliki... memang best. becoz of ringan. dalam dok belek2 tu.. si armand cakap 'mama kan dah ada henpon, tak payah lah beli' hahahha.... kena sound ngan anak umur 2 tahun. terus terbantut. enche affa cakap 'dengar tu anak cakap' hish.. tak menyokong langsung niat suci murni nak ada henpon baru. baru jerr berangan.. tak pe tak per.. nanti kalo armand cakap nak toy baru ngan mama.. ayat yang sama akan keudara.. 'armand kan dah ada toy' misi membalas dendam.. tunguuuuuuuuuu...

petang balik keje gie jj. aku memang dah plan sejak pagi2 lagi nak gie. nak booking tempat . that why le.. kena gie. then petang jerr enche affa bagi tahu dia nak g jj... maka.. together2 la g jj. tak de la ramai orang kat jj tu.. mungkin sebab tengah bulan

paper untuk cup muffin lom ada lagi.. masa dah dekat sangat nih... tinggal esok jerr lagi... kat bagus tu.. tak de size cup yang nak tu.. yang ada kecik sangat n beso sangat. kena g cari tempat len. that why la berchenta... barang2 nak bawa balik kg, lom pack lagi.. banyak plak tu.. proton belum kol lg nk pasang baru yg patah tu.. tensi tensi... aarrggghhhh...

malam ni selsema again... mencik betoi... terbantut nak sembat baju... tak leh handle.. dia nyer penin.. tak hengattttt... aarrgghhh...jom sleep


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment