03 December 2010

masih aku terasa

dah 5 hari dah demam. masih lagi sama jerr.. bila la nak baik.. batuk pun tak kurang2.. banyak aktiviti tergendala nih.. nak kata tak makan ubat.. makan jerr.. makan macam aku dok makan ubat selalu tu... kat opis tak makan langsung.. sebabnya sumer ubat2 tu ngantok.. sat lagi, kalo aku ngantok, sape nak sorongkan tilam & bantal..

kat opis ni.. rasanya diorang dah cukup penat dengar aku batuk tak henti.. sorry yerr.. kenkawan.. nanti2 baik la.. tunggu.......

tengah hari kat jj aku melekat kat kedai buku.. ita plak melekat kat kedai jewellary. dia nak repair dia nyer gelang pearl yang beli kat sabah ari tu..

tak best aarr kat opis dah tak meriah dah. rasa macam suram jerr... senin ni, my boss decide yang aku nyer line di tutup. maknanya sumer kena cuti. connector lom sampai lagi maaa that why la.. lagi pun selasa kan cuti. eloklah kalo cuti juge on senin. tapi aku tak cuti pung.. ermmm kejap jerr masa berlalu. dah nak sambut tahun baru dah... tingat last year.. bulan dec, 4 minggu keje 4 hari jer... sumer cuti on jumaat.

hari ni.. balik keje aku teros lena di ulit intan.. memang best tido waktu2 nih.. tah ce mana bleh tertido pun kurang pasti. yang penting tak de dalam plan...

malam ni aku kuar makan2 dgn balqis & armand..ingatkan armand jeles kat baby kat studio ari tu jerr.. rupanya ngan balqis pun jeles jugak.. hanya bapak jerr boleh share mama dia.. orang len memang tak leh..

jom jom layan this movie..





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment