20 December 2010

mengemas day

ahh dah senin rupanya... kejap jerr masa berlalu

aku baru jerr berhasrat nak extend lagi dua hari kat kampung. penat aarr... aku bagi tahu hasrat murni aku tu pada enche affa, then dia bagi sms cam nih;

'kalo ayg extend lagi 2 hari, syg mengamok'

hahhahah.. pergghhh sampai nak mengamok tu.. alahai.. kesian.. kena tinggal.. baru tinggal 6 hari.. dah gelabah & tak tentu arah.. bila aku gelak2.. aku plak kena marah.. memang sudah mereng2 enche affa. kesian dia.. dia pesan.. len kali jangan tinggal dia lagi.. selagi dia nyer kelas tak abis, selagi tu kena tinggal. jangan nak belajo2 memonteng kelas yer...

hari ni.. wat aktiviti out door. buang sumer sampah sarap keliling umah. banyak aarr lalat2 berkeliaran. sumer orang terlibat.. tak de kecuali.. abang lim keje hari ni. adik pun sama. yang tinggal hanya mak, pah, aku, angah & mira. yang len2 sudah abis balik. angah & mira balik kl dalam pukul 2pm. tinggal aku jerr la.. aktiviti kemas pinggan mangkuk masih lagi berjalan lancar.

aarrgghh penat dah hari ni... dari pagi aku buke kedai dobi. mujur mesin basuh mak tak jammed. kalo tak.. harus kena cari yang len. membasuh tak henti2.

jom jom tido.. enche affa pun dah nek bas.. nanti pkul 4am, aku gie amik kat parit buntar bus station.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment