01 December 2010

terkenang semasa dulu

pagi ni aku mendapat perkhabaran yang mendukacitakan... sedih weeiii.. mujur bukan aku yang kena cakap macam yang hari tu. cukuplah sekali. sedih aarr... tapi sesemua tu beyond my control. sedih aarrr.. mudah-mudahan sumting miracle happen...aku tengok ramai yang tak semangat. tah aaarr.. kalo aku pun.. down terus...

aku lunch ngan the gang kat bukit antarabangsa... hj sharin low restaurant. ni, my menu..
nasi daging cendawan

setelah berusaha gigih untuk menghabiskan.. ni le hasilnya...
yang ni, udang telur masin. besttt

ni, plak my dinner

malam ni.. dok teringat masa men paintball ari tu.. best oooo...

jom jom kite tengok apa yang berlaku sekitar paintball time ari tu. best........
antara barisan pejuang ste. rasanya ni 1/3 dari staff ste yang join.

persiapan sebelum bertempur

sebahagian kawasan tempur

pejuang berani mati nih

kita posing dulu... harussss... gitu... wakakaka.. aku ngan ogie satu team.

jom jom kita bertempur

pertempuran sengit bermula.. cari tempat berlindung.. kalo tak, kena peluru sesat, naya weeiii...

masing2 mencari kawasan berlindung

musuh ada kat depan jer.... dekat plak tu.. kalo kena.. memang le...

inilah.. barisan kita.. yang ikhlas berjuang.. siap sedia berkorban.. untuk ibu pertiwi

kalo kena tembak, cam nih la rupe nya.... rasanya.. errrr sendiri mau ingat le... ada sesape nak try test ke?

yang berdua ni.. kena tembak ke.. lakonan semata...... aku pun tatau. tidak dapat di kenalpasti.

tengok gaya ogie.. brutal gile... macam pengganas tu...

ni.. sape nih.. perrgghhh kak long ko punye gaye... memang tak bleh blah.. wakakaka






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment