16 January 2011

long weekend

hari ni.. sampai au2 dalam pukul 530pm. rasa macam panjang plak cuti 2 hari ni.. macam2 perkara yang dapat buat. tapi memang berbaloi2 sebab apa yang di hajati dapat di penuhi.

on sabtu aktiviti bersoping. bukan penat bersoping tapi penat dengan karenah armand & azim. fenin di buatnya .. memang tak leh bersoping. sebab nya memang sangat2 suke berlari 2 orang tu.. 1st round soping ramai2. balik umah lunch.. tidokan diorang then aku ngan enche affa jerr yang kuar berdua.. aman.. dapat la dok wat pilihan sampai tak sedo dekat 3 jam dok bertapa dalam kedai. tengkiu yerr enche affa yang sabo jerr melayan..

malam plak pi salak. umah opah enche affa. al maklom la.. mak bagi tahu yang pah enche affa pesan kalo aku gie sana, suruh bawa gie umah dia.. wahh.. cam glamer gitu.. hehhehe. balik dari umah pah, gie makan2 kat tambun. hujan plak turun selebat2 alam.. siap ada kilat lagi. sejuk giler... sangat2. makan dalam kesejukan.. cepat jerr setel.. licin sumer...

balik umah, pakat2 tarik selimut. dah kenyang, sejuk plak tu.. aktiviti paling best adalah tido le.. apa lagi..

on ahad plak.. lepas subuh, enche affa ajak gie kuala kangsar. dia ngidam nak makan apom. punya la jauh.. belinya 2 ketul. tapi kan bila aku dah sampai paso tani.. macam2 aku borong. hehehe nasib la enche affa. len kali jangan offer aku gie paso tani taw..

sepanjang 2 hari ni, memang best menyakat si armand. hehehe. sangat2 best.



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment