26 February 2011

full day

konon pagi ni merancang nak gi jogging. tapi hancussss sebabnya malas nak meninggalkan tilam, bantal & simut. wakakkaa.. sejuk weeii.. memang best sesangat la melingkor.

lepas masuk opis kejap pagi tadi aku buke kedai dobi. errmmm settle..

best oo pi pasar tani pagi ni.. macam2 ada.. ramai gak orang, walau pun time tu dah pukul 10 lebih. masing2 nak beli keperluan dapo.

aku jumpe nih...
perrgghh beso weeiii.... memang memikat hati dan perasaan.. hehhehe.. sebenarnya sejak semalam lagi bajet nak cari ketam... that why la...

ni, our menu for lunch. yang makannya.. hanya aku ngan kak norma jerr... ogie, pagi2 lagi dah kuar ngan geng2 dia...

seperti yang dijangkakan... ni diaa.. masak lemak ketam
then .. yang ni kak norma kata lala.. aku tak biasa dengan siput yang sedemikian rupa.. banyak giler che norma beli.. sekilo... terkezut den haaaa... wat pe la banyak2...
rupenya.. isinya cinonet jerr... letih mngasingkan kulit ngan isi.. tapi marbeles.. 1st time aku makan... memang best... esok2 boleh beli lagi...

hat ni plak.. ikan goreng.. wat penyeri..
yang ni.. kangkung goreng
yang ni plak... bagi aku 1st time.. nama pucuk ni... peria laut. che norma celur jerr wat ulam... rasanya pahit2 sket. tapi ok ler.. aku boleh makan...
pokoknya.. cam nih.. tapi yang ni tanya pak cik google jerr la.. nama sains dia sedap betul.. colubrina asiatica..
petang plak... dah lepas asar cam tu.. wat pengat keledek... nyum nyum nyum..
moral of the story.. jangan duduk umah kalo cuti.. sebabnya.. macam2 mende nak di masak dan nak di makan... hiisshhhh.. memang tak leh jadi... kat luar plak .. masing2 dok berebut parking sebab makan kat fudcourt depat tu... hishhh diaorang ni... cuti2 tu.. masak jerr la... tengok macam kitaorang.. walaupun berdua, tapi meriah gilerr.... wakak.. errr.. memang tak bleh blah...

hari ni, aku menjahit jerr.... bagi mengisi masa2 cuti cam ni.. ada banyak mende yang perlu aku jahit... tolong aarrr... meh aaaarr tolong jahit... penat aarrr...

malam ni angah tido sini.. dari petang tadi dia datang.. bukan wat mende pun.. melepak jerr.... masa dia datang tadi bawak cake.. banyak plak tu.. sape la nak makan...

sambil2 tu.. layan jerr la citer nih...kalo tak nengok... wat rugi masa jerr mendonlot.. citernya ce mana pun... tatau...

so..

jommmmmm layanzzzz


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment