18 February 2011

harapkan kalah...

pagi ni.. ogie kuar dari bili air dengn muke yang berkerut2

'ina, ubat gigi ina tak sedap..'

hahahaha aku bantai gelakkan ogie. kalo tak biasa memang le cam tu. sama gak aarr macam enche affa..

petang ni ada carom nyer competition kat opis..

ni le aksi2 warga2 ste..
jangan pelik yerr.. naper kena pakai ken batik.. syarat permainan, laki kena pakai ken batik, pompuan pakan ken pelekat...kalo tak de.. maka tak leh masuk majelis.. tu dia... kekdahnya.. nak pakai ce mana.. ter pulang...

aku pair ngan kak fra. masing2 buta kayu bab2 ni.. bajet memang nak kalah jerr sebab nak balik awal. tah ce mana.. boleh menang le plak.. hancus program. sape kalah kena pakai helmet sotas kot.. tak perr.. sanggup jerr.. nasib tak menyebelahi. mau tak mau kena la bertanding lagi. kali kedua, memang bajet nak bagi kalah jerr... akhirnnya.. memang kalah.. maka.. pakai la helmet sotas yang tak berapa nak comei tu..
ni le rophenya helmet tu.. tapi kosong jerr la yang kena pakai tadi.. maka.. lagi le huduh...

malam ni, aku wat roti lagi...

hambik kau.. seketul beso..

resepinya kat sini yer... tapi ni.. aku kopipes jerr.. sebabnya esok2 kalo aku nak tengok balik, tak de la menyusahkan hidup aku nak buke page len.. sumer2 untuk memudah kan aku suatu hari nanti... kalo nak wat lagi.. that why la.. kekadang masa nak wat semula.. dah tercari2 mana le resepinya..

white bread

Ingredients
  • 1 cup water
  • 1 teaspoon salt
  • 2 tablespoons vegetable oil
  • 2 tablespoons white sugar
  • 2 tablespoons milk powder
  • 3 cups bread flour
  • 1 1/4 teaspoons active dry yeast
Directions
  1. Place ingredients in the pan of the bread machine in the order recommended by the manufacturer. Select basic white bread cycle; press Start.
ni, medium crustwat roti putih jerr...
sambil2 tunggu roti masak, bual2 dgn kak norma. angah pun ada malam ni.. dia datang 830pm, pkul 11.40pm dia balik umah dia. sambil2 makan buah ni dari sarawak
manis weeeiii.. sangat sedap...



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment