13 March 2011

Alhamdulillah

malam tadi memang tido lena.. tak sedar apa langsung.. tapi badan sangat2 lesu.. bangun mamai2 jer...

dah tengah hari baru aku kuar ngan kak norma.. gie beli barang dapo.. mak oooiiii memang murah2 kat nsk. memang patut orang ramai... sayo2 punya le murah.. paling best aku dapat beli ikan terubuk pat henget sekor... fresh lagi.. memang best...

ni our menu hari ni..

sayo goreng

masak lemak udang dengan kacang panjang

ni,

kari semalam
makan ngan kicap... errmmm pekat2 macam ni.. memang best.
ikan terubuk cicah ayor asam

yang ada kat umah ni hanya aku ngan kak norma jer... tapi meriah betul hidangan hari ni..

lepas makan aku menghabiskan jahitan.. siap pun jahit 5 helai baju.. jahit jerr la.. sembat nyer,.. nanti2 la...

sambil2 menjahit tu, aku wat roti arab.. kekdahnya sama macam dulu tapi aku letak 500g tepung.. dan bahan lain maintain separuh jer... sebabnya.. kalo kurangkan tepung separuh.. nanti cair adunannya..

dengan bangganya mempersembahkan.. roti arabku yang kembong... lagi gebussssss

makan roti arab ngan kuah kari... gini kekdahnya

yang ni plak.. makan roti arab dengan masak lemak udang...

eerrkkk!! alhamdulillah.. banyak rezeki Tuhan bagi untuk hari ni. masa angah singgah nak ambil henpon dia yang tertinggal tu.. aku tapaukan beberapa ketul untuk dia.. roti arab ni.. tak keras kalo sejuk..maintain dia nyer marbeles.


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment