27 April 2011

masanya akan tiba jua...

selsema aarr hari ni.. pukul 12 lebih aku gie klinik amik ubat dan mc. memang tak larat. sakit kepala yang amat sangat. lepas makan ubat, aku pengsan.. aku sedar dalam mamai2 k norma balik umah.. tapi aku tak de kekuatan nak bangun. lepas pada tu, aku sambung tido lagi.. tanda2 nak demam dah datang. rasanya lama gak dah aku tak demam. jangan le demam time2 bz macam ni.

pagi tadi aku bawa roti2 aku ke opis.. hamboii banyak order aku dapat. nak roti sardin la. tuna la.. kacang merah lebih la.. macam2. siyesly roti memang lembut. setakat ni, resepi2 roti, belum mengecewakan... tak rugi beli BM.

hepi betoi enche affa hari ni... ni, gambo yang aku citer semalam sesapa berminat nak memiliki gambo ni, sila hubungi enche affa yerr...
angah datang umah malam ni sebab dia nak ambil pario. pario dia yang aku wat harta. hehhe.. tu, sure nak gie pantai.. tapi bukan nak bagi tahu dia nak gie pantai mana.. berjalan jerr kejenya... bila angah tanya, tak kemas lagi? heheheh.. soklan yang sama dgn enche affa. jawapan yang sama.. aku penat. nanti le... aiiseeeyy diaorang ni, tak sabo2.

petang tadi, pak ngah kol aku tanya bila majlis aku.. pak ngah pun tataw.. aku wat diam jerr.. hehhe.. apa la aku nih... kad untuk pak ngah pun belum bagi.. bukan pak ngah jerr semua bapak sedara aku, sumer nyerr tak dapat lagi.. nanti2 la.. lambat lagi. bila aku dah putih dari lemah letih ni.. aku wat yerr...

kengkawan pun bising dok menanya.. kad mana? kad mana? sabo yerrr... tunggu.. masanya akan tiba jua...

jom jom tido.. kepala aku berdenyut semula... esok aku nak gie international book fair. nak ikot, jom.






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment