21 April 2011

public gold

hari ni, aku sibuk study... macam2.. dulu dah belajar dah.. tapi lupe.. tu yang kena menekun study semula. dulu study untuk exam jerr....

aku rasa dah seminggu kot tak jumpe armand.. rindu aarrr....

malam ni, aku masak ni jer.. spiral goreng sardin

bukan untuk aku, tapi untuk armand & balqis. sebabnya malam ni kitaorang nak jogging kat tasik jelatek. petang tadi aku dah makan goreng pisang & cucur udang tak ingat dunia dah... kenyang lagi. teringat pulak nak jumpe anak mama, that why la... teringat semalam masa dia kol aku, cam biasa, standard soklan dia. 'mama buat apa?' 'mama masak apa?' bila aku jawab tak masak apa.. then terus dan dan tu dia tanya aku balik, 'abis, man nak makan apa?' alahai kesian betol.. macam la aku duduk serumah ngan dia... tapi kan nak tergelak pun ada. so sweeeeeeet.

petang tadi masa armand kol, aku dalam bilik air. bila aku kol dia balik, terus kena bebel. 'mama jangan mandi lama2, nanti selsema.' hehhee... sayang sungguh anak mama ni kat mama dia. kalau kat dalam kete, enche affa pasang kuat jerr ekon, terus dia slow kan.. 'nanti mama demam' dia memang dah pandai kol aku sendiri. sebab dia dah hafal no phone mama dia. kosyong, syatu dua, tige syatu... sebijik2 no dia ingat.

jom kita tengok2 gold nak? public gold best gak kan kalo melabur.... gold is money.. mana aku nak dapat money???? sendiri mau ingat la...

aarrgghh.. penat2.. jom tido jom


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment