11 May 2011

sikit jerr lagi

rasa macam lama betul tak update blog ni... bukan malas, tapi keadaan tak mengizinkan. semalam seharian aku selsema. sakit kepala sangat2. sampai ke malam. kesudahannya.. lepas jerr isya, telan ubat, then lena. rasanya aku tido dari pukul 9pm sampai 5.30am. lama giler... setel.. satu apa pun tak wat...

malam ni.. aku penat.. dapat kemas sikit2 jerr.. ala.. sikit jerr lagi.. nanti siap la...

penat aarrr.... sebab semalam dah bertungkus lumus dgn project A. hari ni plak bz2 dgn project S. dah le aku dah nak cuti. time ni le banyak keje. tension betoi. tak de peluang langsung aku nak berpoye2.

aku suke gambo ni, nampak armand matured, memikior masaelah negara.

ni plak aktiviti ahad lepas

hamboi hamboi anak mama... dapat pelok awek..




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment