29 April 2012

Family Picture sebelum bersalin

Errmmm hari ni.. enche affa dah wat plan baeekk punya... ambil gambo family picture sebelum aku bersalin sebagai kenangan.. kena gie outing tuuuuuuu.... dah sembilan bulan dah usia kehamilan aku. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi. dah tak lama dah.. macam2 perasaan ada.


Keadaan makin tak selesa.. sebab:
  • rasa macam perut makin besar. tambah2 lagi bila baby mengejang.. rasa macam nak meletop perut
  • tak selesa nak tido. mengiring susah, terlentang plak, susah nak bernafas. tido sambil duduk tahan sejam jerr.. pastu lenguh sure terjaga
  • selalu rasa mengantuk pada waktu siang... sebabnya malam tak cukup tido
  • malas makan sebab lidah sakit.. kalo nak makan juga, kena minum dgn ais.. baru ok.
  • susah nak tunduk or ambil barang kat atas lantai.. sebab kalo tunduk jerr.. rasa sakit
  • makin kerap rasa sakit / ngilu kat bahagian bawah ari2.
  • tak leh jalan lama2 sakit kaki sebab kaki pun dah mulai bengkak..


errmm walaupun berat badan turun 2kg, tapi tetap juge beso... huhuhu... tak perr la.. dah mengandung.. cuma aku belum mencapai tahap maximum berat mengandung mengikut ketinggian aku adalah 75kg pada usia kandungan 9 bulan. berat aku sekarang adalah 68kg... tu pun aku dah rasa cukup berat dah segalanya...

jom layan pics outing. Thanks to mr george sebab ambil gambo...

my family
semoga keceriaan ni, berpanjangan selamanya.. Insya Allah
 
 Happy betul anak mama nih
ceee waahhh ...uncle george teruja betoi ambil gambo anak mama nih
ewah2.. pikir apa le tuuuuuu



jom layannnnnnnnnn

semoga kebahagiaan ini berkekalan berpanjangan hingga ke akhir hayat


....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment