16 April 2012

Philips Avents Newborn feeding murah - RM128

hari ni, mengah giler kat opis.. sangat2. kepala pening2 lalat plak tu.. sebabnya malam tadi tah.. berapa jam jerr aku tido.. mata tak leh nak lelap. tengok jam.. pukul 1am, pukul 2am, pukul 3am semua detik di lalui. mengiring ke kiri 'adik' marah. mengiring ke kanan 'adik' marah. last2 aku duduk jerr menyandar terkebil2 sampai la aku terlena sambil duduk. sedar2 dah pukul 6am. terus jerr bangun.

wah... sungguh hebat tawaran dari groupon ni.. cepat2 pada yang belum beli.. lagi. aku rasa ni classic set. tapi tak perr.. ok jerr... murah tuuuuuuuuuuuu
sesapa yang nak beli.. sila cepat.. gie web nih... ada masa lagi nih

kalo gie kedai harga RM249... sekarang ni boleh dapat dengan harga 1 set RM128 jerr... orr kalo beli 2 dapat RM120. errmm murah kan kan kan.. cepat2 jangan lepaskan peluang...
cess macam aku plak yang dapat saham.. tak perr.. sharing is caring...

aku? tak beli pun... sebab aku dah beli Philips Avents Newborn (PES). Alhamdulillah aku pun dapat dgn harga yang bagus untuk PES.. RM150.

my new gadget..
mulanya aku malas nak layan pasai henpon aku yang selalu buat pasai.. kekadang time nak guna tu la dia hang.. dan tah apa2... kalo tak ok jerr... tak ada masalah apa pun... cuma hang pada masa2 emergency tu yang hangin satu badan... tu.. boleh jadi tekanan jiwa dan stress dan dan tu jugak...

budget nak ganti new henpon dah lama ada.. tapi wat masa ni... kena postpone dulu becoz semua budget untuk nak bersalin jerr... mudah2an dapat bersalin normal.. kalo masih di ste, dapat la subsidi RM1.2k. kalo dah di lenyapkan... dari sini... ha.... kena la top up sendiri. semoga dan baby serta aku sihat walafiat... ameennn... walau apa pun.. kena la get ready budget lebih sikit.. sediakan payung sebelum ujan...

tapi henpon pun penting gak wau nyer aku dah sakit nak bersalin, kalo ada kat umah dgn suami terchenta, tak pe la.. kalo time dia tak de nanti.. ce mana aku nak tepon.. kalo hang memanjang... hish.. ngeri aku... bukan setakan hang.. tetiba henpon aku tu.. jadi berhantu... boleh call orang len dgn sendirinya... huhuhu.. menakutkan.. jerr... bukan sekali dua, tapi banyak kali.. tetiba ada orng call aku, tanya.. tadi ada call ke? huhuu... memang tak ada.. so, mahu tak mahu.. kena rembat satu. sebab dah kronik tahap dewa dewi.

mula aku budget henpon yang paling mahal pun RM150 je. dapat terima call dan sms, dah cukup bagus. last2 masa kat kedai.. even kat umah lagi enche affa dah suggest beli yang ni jer.. dapat le wifi & tak de la koman sangat.. so.. hambik jerr la. Alhamdulillah dividen bank rakyat pun dah masuk.. boleh la.... wat pembayaran.. hihihi... next year.. bagi dividen maintain 20% lagi taw.... lebih tak perr... kurang, jangan..

kalo nak tengok specs dia.. gie kat sini jerr

ni, casing yang di beri boleh tuko2 kalo rajin. ok la... not bad. tp masih terkial2 lg nk guna. hehe...



....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment