19 July 2012

kehilangan

hari ni, pi opis... setelah sekian lama aku tak gie opis... mula nyer nak bawa isyraf gie klinik.. pastu tros tak jadi..  tak ada apa yang di rindui.. kat sana... semuanya dah tak macam dulu.. dah tak hepi dah... lama betoi aku cuti... masa pregnant aku cuti 2 bulan 2  minggu. then sambung lagi cuti 2 bulan bersalin... lama tuuuuu... mcm2 aaarrr aku misss.... banyak ni kena update...

bukan aku nak pi opis sebenarnya.. aku otw nak gi klinik.. so, singgah sebentar di ste.. aku gie berempat... mak, armand , isyraf n aku. sampai jerr opis... aku angkut anak2 masuk opis... kalo tak takot abang nyer kaco adik.. lagi pun armand takot adik nyer di ambil orang...

tengok jerr muka megat tros meleleh2 air mata.. dan dan tu hujan turun dgn lebatnya... sedih betoi.. aku tak plan pun nak nangis... tapi.. tah aarrr sedih betoi... sangat2 tak sangka.. motivasi aku nak keje pun kureng aarr... huhuhu... geng dah tak cukup. tak best langsung... aarrggghhh tatau aarrr cemana this monday.. boleh ke tak control air mata... huhuhu...sedih weeiiii... megat bukan sekadar boss, tapi lebih drp itu. bukan aku jerr rasa kehilangan, orang len pun sama.. dah berpuluh tahun bersama... huhuhuh

megat bagi aku sepucuk surat.. errmm tak sabo nak nengok... alhamdulillah.. memang dah rezeki isyraf.. tak sangka plak dapat insentif. dalam zaman2 gawat macam ni.. dan di tambah plak aku banyak mc tahun ni, dapat agak memberangsangkan.. alhamdulillah.. semoga kami sekeluarga sentiasa di murahkan rezeki...

masing2 tak sabo tunggu aku masuk sebab aku ada banyak task nak di selesaikan.. eerrmm bermula la episode bz dalam kehidupan opis. megat siap cakap.. tak de la masa nak lepak2 dah..





 
....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment